PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podpis na ofercie pracy przesyłanej meilem?

  • 1. Data: 2005-04-06 10:49:55
    Temat: Podpis na ofercie pracy przesyłanej meilem?
    Od: "Regent" <m...@g...pl>

    Witam

    zastanawiam sie nad pewną kwestią. Ogłoszeniodawcy umozliwiają przesyłanie
    aplikacji w sp. pracy zarowno droga tradycyjna jak i elektroniczna.
    Wysylając jednak swój list motywacyjny, w nim m.in. klauzulę dot. zgody na
    przetwarzanie danych osobowych nie mam mozliwości złożenia osobistego własno
    recznegopodpisu.
    Trudno za podpis uznać napisane w wordzie imię i nazwisko (choćby nawet
    kursywą ;-)

    Może problem jest sztuczny, i robie przysłowiowej igły widły, ale ja powinno
    się rozwiązać ten problem?
    Jak firmy patrzą na pisma bez rzeczywistego podpisu?

    Pozdrawiam
    Regent

  • 2. Data: 2005-04-06 11:31:23
    Temat: Re: Podpis na ofercie pracy przesyłanej meilem?
    Od: BbT <b...@h...mala_pulapka_do_usuniecia.pl>

    Rozwiazaniem problemu jest zastosowanie podpisu elektronicznego. Jest on
    wedlug prawa rownowazny podpisowi odrecznemu.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 3. Data: 2005-04-06 15:00:38
    Od: Marcin GARGUL Krakowiak <depeszek_72__B-E-Z@TE-GO_go2.pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2005 13:31:23 +0200, BbT napisał(a):

    > Rozwiazaniem problemu jest zastosowanie podpisu elektronicznego. Jest on
    > wedlug prawa rownowazny podpisowi odrecznemu.

    Pod warunkiem ze jest to _kwalifikowany_ podpis elektroniczny zlozony przy
    uzyciu _bezpiecznego_ urzadzenia do skladania podpisu elektronicznego. A
    taki zestaw juz odpowiednio kosztuje...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2005-04-08 15:35:36
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Regent napisał(a):

> [...]
    > kursywą ;-)
    >
    > Może problem jest sztuczny, i robie przysłowiowej igły widły, ale ja powinno

    RTFA
    Np. cvsio0$4ue$...@k...task.gda.pl i odpowiedzi

    Robert