PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inspektor Transportu Drogowego ITD

  • 1. Data: 2005-04-06 12:26:59
    Temat: Inspektor Transportu Drogowego ITD
    Od: "M@rek" <h...@o...pl>

    Czy ktoś wiec coś woecej na ten temat? Co trzeba zrobić, potrafić ukończyć
    zeby zostac inspektorem? Wiem ze 6-miesieczny kurs ale nic wiecej. Do kogo
    mozna się zwrocic o wiecej informacji? Jak wyglada rekrutacja? Chodzi mi o
    ten kurs...
    Chcialbym dodac ze bdb znam przepisy transportowe m.i.: ustawa o czasie
    pracy kierowcow, ADR, tachografy, BAG, itd. Znam te problemy.

    Czy ktos z Szanownych Forumowiczow posiada jakies informacje, bardzo prosze
    o wszelkie info. Bede bardzo wdzieczny. Lub prosze wiecej na priv.

  • 2. Data: 2005-04-06 22:16:34
    Temat: Re: Inspektor Transportu Drogowego ITD
    Od: "pieg" <s...@p...TOTEZonet.pl>

    Użytkownik "M@rek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś wiec coś woecej na ten temat? Co trzeba zrobić, potrafić ukończyć
    > zeby zostac inspektorem?

    Witam:)
    Od razu wyjasniam: nie jestem inspektorem td i sama nigdy nie staralam sie o
    ta prace, ale moj kolega staral sie i teraz pracuje jako inspektor td.
    Z tego co ja wiem, to do przejscia sa testy z wiedzy ogolnej (czyli
    wszystkie ustawy, rozporzadzenia i inne zwiazane z tematem). Poza tym trzeba
    przejsc test psychologiczny (odpowiedzi z reguly do wyboru: tak, raczej tak,
    nie wiem, raczej nie, nie) oraz rozmowe kwalifikacyjna.
    Trudno jest sie tam dostac, bo wymagania sa wysokie, a nawet ze zdanymi
    egzaminami nie masz 100% pewnosci, ze prace dostaniesz. Kolega zdawal 3
    razy. Dopiero za trzecim razem przeszedl testy psychologiczne. Pomimo tego,
    ze byl w pierwszej n najlepszych, to nie dostal pracy. Dopiero gdy zwolnilo
    sie miejsce (tzn ktoras z osob, ktora dostala ta prace, zrezygnowala) on
    wskoczyl na jej miejsce.
    Ogolnie to zycze powodzenia:) I do nauki! ;-))
    pozdrawiam
    pieg

  • 3. Data: 2005-04-07 06:30:34
    Od: "M@rek" <h...@o...pl>

    Wielkie dzieki za info. Wysle cos na priv.

  • 4. Data: 2005-04-07 16:54:02
    Od: "Mark" <m...@K...pl>

    Użytkownik "pieg"

    > Ogolnie to zycze powodzenia:) I do nauki! ;-))
    > pozdrawiam
    > pieg

    obawiam się, że jak wszędzie niezbędne są plecy. Współpracowałem kiedyś z
    pewną panią, która pracuje w owych służbach i przyznam, że nie podejrzewam
    ją o na tyle wysokie IQ, żeby zdała wszystkie wymagane testy...

    Pozdro,