PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy

  • 1. Data: 2005-04-06 10:55:21
    Temat: wypowiedzenie umowy
    Od: "Gramex" <g...@v...pl>

    wypowiedziano mi umowe na czas określony i zastanawiam sie czy mam prawo do
    zasiłku oraz kiedy moge najszybciej go dostac???
    nadmieniam ze posiadałem umowe do końca 2005roku a ciągłość mojego
    zatrudnienia przekracza 1.5 roku. przez ok 1 rok miałem umowe na 0.75 etatu.

  • 2. Data: 2005-04-06 11:42:41
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 6 Apr 2005 12:55:21 +0200, "Gramex" <g...@v...pl>
    zakodował:

    >wypowiedziano mi umowe na czas określony i zastanawiam sie czy mam prawo do

    Zasiłek powinieneś dostać.
    Czy w umowie masz klauzulę o możliwości jej wypowiedzenia?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-04-06 15:52:41
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 6 Apr 2005 12:55:21 +0200, na pl.praca.dyskusje, Gramex napisał(a):
    > zatrudnienia przekracza 1.5 roku. przez ok 1 rok miałem umowe na 0.75 etatu.

    W tym wypadku nie liczy się etat, tylko płaca. Musiałbyś przez ten rok
    zarabiać przynajmniej najniższą krajową.
    Jak pójdziesz się rejestrować załatw sobie od razu stosowne zaświadczenie z
    rachuby o zarobkach, bo inaczej nie zaliczą ci tego roku nawet do stażu
    pracy.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)