PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena serwisu

  • 11. Data: 2002-12-08 17:34:19
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > kazda powazna firma?? watpie... przeciez ta strona jest potwornie
    > szablonowa, graficznie nieciekawa... wyglada jak sprzed paru lat...
    więc napisz co byś zmienił, co najbardziej razi/przeszkadza
    (poza tematem :))

    > do tego ten flash ktorego rownie dobrze mogloby tam nie byc bo NIC nie
    daje,
    hmm.. a jak byś zrobił animacje (DHTML jest ograniczony)? Sam przyznaj, że
    temat jest ciężki a ja
    chciałem w jakikolwiek sposób urozmaicić strone.

    > firma musialaby nie miec zupelnie pojecia o obecnych stronach WWW i brac
    taki
    > projekt w ciemno...
    projekt był konsultowany ok 10 razy, za nim pojawił się w necie.

    > w takim razie na ile wycenicie np strone http://www.corratec.pl ???
    ja jej oczywiście nie wycenie, ale powiem tylko tyle: za długo się ładuje
    (za dużo lub za duża grafika [kb]). Jest obszerniejsza tematycznie, dzięki
    czemu jest więcej możliwych rozwiązań.
    Temat jest stosunkowo typowy.

    Pozdr. i dziękuje za krytyke.
    Bogdan

  • 12. Data: 2002-12-08 17:35:03
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > Moze pomoze Ci jeszcze informacja tego typu, ze w wakacje poswiecilem dwa
    > dni na aktualizacje oferty sklepu internetowego (kilkaset pozycji) i
    > otrzymalem za to 80 zloty. Wyszlo gdzies tak 6 zloty za godzine.
    ok, ale ja to robiłem TYLKO po lekcjach, bardzo krótko, bo nie miałem zbyt
    wiele czasu, ze wzgl. na to, że jestem w klasie maturalnej.
    Poza tym co innego jest aktualizować, a co innego robić od podstaw (nie
    licząc niebieskiego przycisku, który faktycznie jest szablonowy).
    6zł... a mógłbyś podać adresik tego sklepu?

    Pozdr.
    Bogdan

  • 13. Data: 2002-12-08 19:56:10
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Bogdan" <b...@p...onet.pl> naskrobal(a) w

    > wiec napisz co byś zmienil, co najbardziej razi/przeszkadza
    > (poza tematem :))

    Rzuc linka na pl.comp.www.nowe0strony czy jakos podobnie tam z checia
    podpowiedza...

    > ja jej oczywiście nie wycenie, ale powiem tylko tyle: za dlugo sie
    > laduje (za duzo lub za duza grafika [kb]).

    IMO to kwestia cienkiego lacza na serwerku...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 14. Data: 2002-12-08 20:02:00
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Lukar" <l...@g...pl.nospam> naskrobal(a) w

    > bo nie powinna byc w takim przedziale cenowym... na moje oko to ze
    > 200-300 zl moze i wyciagniesz, ale to tez moze byc trudno, klient
    > mniej obeznany itp. no probuj

    Acha jasne... nie ma co zanizac rynku robiac strony za tak smieszne
    kwoty... pozniej sie ludzie dziwia czemu takie kiepskie zarobki jak
    byle student zrobi strone za 100zl... Z webmasteringu niektorzy zyja
    i to calkiem niezle, a za strone firmowa bierze sie ~1000zl
    stantardowo.

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 15. Data: 2002-12-08 20:48:22
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    a moga ludzie robic takie strony i za 50zł, mnie to nie przeszkadza, tu
    pytanie bylo o wycene tej konkretnej strony i wycena jej na 2-3tys mnie
    troszke zatkala...
    jesli obie strony sa zadowolone ze strony za 100 czy 200 zł to prosze
    bardzo, nikt im nie przeszkodzi

    Lukasz

  • 16. Data: 2002-12-08 22:36:55
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Bogdan" <b...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > temat jest ciężki a ja
    > chciałem w jakikolwiek sposób urozmaicić strone.

    animacja powinna czemus sluzyc. np. moge zrozumiec animacje na stronie
    producenta samochodow, ktora to animacja prezentuje najnowszy model, z
    zewnatrz, od srodka etc. albo pokazuje, jak sobie wchodzi w zakret i
    inne takie.

    ale animacja ot tak, zeby cos oczy zajelo? nie ma sensu, niczemu nie
    sluzy a zwieksza tylko czas ladowania strony.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 17. Data: 2002-12-09 22:45:38
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Sat, 7 Dec 2002 19:53:27 +0100, gdy "Lukar"
    <l...@g...pl.nospam> napisał:

    >1000-2000? w drugim poscie 3000 pln?? chcialbym poznac goscia ktory
    >zaplaci za ta strone tyle siana....

    Hint: po poprawkach ;)
    Oraz max.

    Autor nie ma wyczucia graficznego, ale konstruuje cos, co da sie
    przegladac i to warto docenic, bo widzialem juz paru grafikow, do
    ktorych bez paru kzł nie podchodź, ale to co robili, traktowali w
    charakterze Dzieła lub co najwyżej reklamy, a nie rzeczy, z której mają
    korzystać ludzie.

    Ile w to trzeba włożyć pracy nie wiem, nie znam zbyt dobrze Flasha, choć
    większość funkcji, które kolega tam wstawił to 'point&click'. 1000-2000
    to kwota, jaką firma wielkości omawianej zapłaci za porządną wizytówkę.

    Ale np. taka poprawka jak podanie tekstu w ten sposob, by mozna go bylo
    skopiowac (podstawa funckjonalności) to nie jest rzecz, którą zrobi się
    dwoma kliknięciami we Flashu.

    pzdr
    Robert

  • 18. Data: 2002-12-10 09:12:47
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > Hint: po poprawkach ;)
    > Oraz max.

    dla mnie poprawki oznaczalyby zupelnie nowy projekt, inaczej nie
    rozmawialbym o takich kwotach, ale to oczywiscie IMHO :)

    > Ile w to trzeba włożyć pracy nie wiem, nie znam zbyt dobrze Flasha, choć
    > większość funkcji, które kolega tam wstawił to 'point&click'. 1000-2000
    > to kwota, jaką firma wielkości omawianej zapłaci za porządną wizytówkę.

    dokladnie, pokazana strona to dla znajacego nawet podstawy flasha niewiele
    pracy, mysle ze w godzinke mozna byloby cos takiego spokojnie zrobic... a
    stawka 1000pln/godz? no ja tak chce, zdecydowanie :)

    pozdrawiam
    Lukasz
    http://lukar.net

  • 19. Data: 2002-12-10 20:48:15
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    > dokladnie, pokazana strona to dla znajacego nawet podstawy flasha niewiele
    > pracy, mysle ze w godzinke mozna byloby cos takiego spokojnie zrobic... a
    > stawka 1000pln/godz? no ja tak chce, zdecydowanie :)
    w godzinke??? hmm. no to spróbój ją zrobić w 3h.
    Przyznaje, że projekt nie jest zbyt zaawansowany, ale w godzine tego nie
    zrobisz, chyba że pracujesz na dwie myszki i klawiatury, a nogą podajesz
    zdjęcia do skanera.
    (Skany są słabe, ale po to, żeby skrócić czas ładowania / wielkość ze 130 do
    100kb).
    A tak z ciekawości - czy znasz podstawy flasha?

    Pozdr. z szacunkiem
    Bogdan

  • 20. Data: 2002-12-10 20:52:45
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > byle student zrobi strone za 100zl... Z webmasteringu niektorzy zyja
    > i to calkiem niezle, a za strone firmowa bierze sie ~1000zl
    właśnie, a poza tym, chciałem zauważyć, że strona www jest dla firmy ogromną
    reklamą i szansą, która może przynieść ogromne zyski, a firma płaci tylko
    raz.

    Pozdr.
    Bogdan