PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena serwisu

  • 1. Data: 2002-12-05 17:58:14
    Temat: Wycena serwisu
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Stowrzyłem serwis www.wcchatka.win.pl i zastanawiam się ile mogę za niego
    wziąść.
    Czy jakiś doświadczony WebMaster mógłby mi pomóc w tej sprawie, albo dać
    wskazówki na co zwracać uwagę. Oczywiście wszelka krytyka n.t. strony mile
    widziana.

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2002-12-07 08:20:21
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    > wskazówki na co zwracać uwagę. Oczywiście wszelka krytyka n.t. strony mile

    Bardzo ogólne pytanie ?
    Czy cchesz wycenic tylko wygląd ?
    Mnie np by interesowało jakim mechanizmem np Pani z sekretariatu mogła by
    zaktualizowac cennik lub dodac nowy numer telefonu , czy tez podmienic
    zdjęcie lub dodac nowy artykuł do oferty ?

    To co zobaczyłem jak dla mnie 3 000 PLN .

    rafal

  • 3. Data: 2002-12-07 13:38:46
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Thu, 5 Dec 2002 18:58:14 +0100, gdy "Bogdan"
    <b...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    >wskazówki na co zwracać uwagę. Oczywiście wszelka krytyka n.t. strony mile

    Nie wiem akurat dlaczego cała strona jest we Flashu (żeby podbić cenę?
    bo nie znasz HTML?), skoro nie wykorzystujesz jakiś wybitnych efektów
    (bo odgłosy klikania, rozwijanie i dwie animacje to detale).

    Treść podana całkiem sensownie i sympatycznie, ale pierwsze wrażenie
    jest odstręczające - szarobure, zgaszone (grafik powiedziałby że
    złamane) kolory, które kojarzą się raczej z siermiężną polską sławojką
    niż nowoczesnymi toaletami jakie strona ma reklamować. Potwornie
    szablonowe (bo pewnie z jakiegoś szablonu :) są przyciski.

    Takiego projektu na pewno bym nie przyjął, po poprawkach można zapłacić
    max. 1000-2000zł, choć oczywiście co wynegocjujesz to Twoje.

    Robert

    ps. a tak w ogole to zapytaj na pl.comp.www.nowestrony

  • 4. Data: 2002-12-07 18:53:27
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > Takiego projektu na pewno bym nie przyjął, po poprawkach można zapłacić
    > max. 1000-2000zł, choć oczywiście co wynegocjujesz to Twoje.

    1000-2000? w drugim poscie 3000 pln?? chcialbym poznac goscia ktory
    zaplaci za ta strone tyle siana....

    Lukar

  • 5. Data: 2002-12-08 09:15:02
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "Lukar" <l...@g...pl.nospam> naskrobal(a) w

    > 1000-2000? w drugim poscie 3000 pln?? chcialbym poznac goscia
    > ktory zaplaci za ta strone tyle siana....

    Kazda powazna firma...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 6. Data: 2002-12-08 10:29:24
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > Kazda powazna firma...

    kazda powazna firma?? watpie... przeciez ta strona jest potwornie
    szablonowa, graficznie nieciekawa... wyglada jak sprzed paru lat... do tego
    ten flash ktorego rownie dobrze mogloby tam nie byc bo NIC nie daje, firma
    musialaby nie miec zupelnie pojecia o obecnych stronach WWW i brac taki
    projekt w ciemno...

    w takim razie na ile wycenicie np strone http://www.corratec.pl ???

    Lukasz

  • 7. Data: 2002-12-08 11:37:03
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wskazówki na co zwracać uwagę. Oczywiście wszelka krytyka n.t. strony mile

    Serdecznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi oraz konkretne i trafne uwagi.
    Osobiście nie spodziewałem się, że cena będzie aż w tak wysokim przedziale
    cenowym (1000-3000zł). Robiłem tę stronę przez kilkanaście dni, ale tylko po
    lekcjach i w niektóre dni. Ponieważ mam 18 lat i dostałem to zlecenie 'po
    znajomości' to oczywiście wezme mniej.
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 8. Data: 2002-12-08 11:54:02
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    > kazda powazna firma?? watpie... przeciez ta strona jest potwornie
    > szablonowa, graficznie nieciekawa... wyglada jak sprzed paru
    > lat...

    Sorry nie doczytalem, chodzilo mi, ze ogolnie za dobra strone placi
    sie 1000 - 3000zl, a za ta tutaj hmmm.... Nie powiem bo nie jestem na
    tyle obeznany, zeby wyceniac www...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167

  • 9. Data: 2002-12-08 13:58:13
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "Bogdan" w news:asvat3$b1d$3@news.onet.pl napisał(a):

    > Ponieważ mam 18 lat i dostałem to zlecenie 'po
    > znajomości' to oczywiście wezme mniej.

    Moze pomoze Ci jeszcze informacja tego typu, ze w wakacje poswiecilem dwa
    dni na aktualizacje oferty sklepu internetowego (kilkaset pozycji) i
    otrzymalem za to 80 zloty. Wyszlo gdzies tak 6 zloty za godzine.

    pozdrawiam
    Greg

  • 10. Data: 2002-12-08 15:20:13
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > Serdecznie dziękuje za wszystkie odpowiedzi oraz konkretne i trafne uwagi.
    > Osobiście nie spodziewałem się, że cena będzie aż w tak wysokim przedziale
    > cenowym (1000-3000zł).

    bo nie powinna byc w takim przedziale cenowym... na moje oko to ze 200-300
    zl moze i wyciagniesz, ale to tez moze byc trudno, klient mniej obeznany
    itp. no probuj

    pozdrawiam
    Lukasz