PracaGrupypl.praca.dyskusje › MERCHANDIESER

  • 1. Data: 2002-12-05 13:31:36
    Temat: MERCHANDIESER
    Od: k...@o...pl

    Dostalem oferte pracy jako MERCHANDIESER i nie wiem za bardzo na czym ta praca
    polega, jakie sa zarobki itp. Jesli wiesz cos na ten temat to prosze o
    informacje a jesli nie to NIE PISZ GLUPOT.
    DZIEKI.

  • 2. Data: 2002-12-05 14:04:29
    Temat: Re: MERCHANDIESER
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@o...pl wrote in news:6aec.00001180.3def5536@newsgate.onet.pl:

    > Dostalem oferte pracy jako MERCHANDIESER i nie wiem za bardzo na czym
    > ta praca polega, jakie sa zarobki itp. Jesli wiesz cos na ten temat to
    > prosze o informacje a jesli nie to NIE PISZ GLUPOT.

    To jak Ty szukales tej pracy skoro dostales prace, o ktorej nic nie wiesz ? No dobra,
    nie
    bede Cie dluzej meczyl :-)

    http://www.testhr.pl/index.php3?m=opis6&r=42.m

    W.

  • 3. Data: 2002-12-05 20:19:24
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

> [...]
    > polega, jakie sa zarobki itp. Jesli wiesz cos na ten temat to prosze o
    > informacje a jesli nie to NIE PISZ GLUPOT.

    Z tego co wiem to merchendieser w SUPERMARKETACH jest wykladaczem towaru na
    polki. Zarobki: jesli ma sie kilka firm, co po jakims czasie pracy jest
    niewykluczone nawet do 2000 zl. Jedna firma max 1000 PLN.

    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 4. Data: 2002-12-08 15:32:08
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    > praca

    Głównie monitoring konkurencji czyli spisywanie kto, ile towaru wstawia,
    za ile i raportowanie do "centrali"
    Po drguie dbanie o własny produkt , ilościowo na pólkach i o materiały
    marketingowe

    Ten co rozkłada na półkach to Serwisant !!

    Wojtek słusznie zauważył :

    " To jak Ty szukales tej pracy skoro dostales prace, o ktorej nic nie wiesz
    ? "

    Chyba kolega duży ma plecak (Tata , Mama, )

    rafal