PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wycena serwisu

  • 21. Data: 2002-12-11 19:36:29
    Temat: Re: Wycena serwisu
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > w godzinke??? hmm. no to spróbój ją zrobić w 3h.
    > Przyznaje, że projekt nie jest zbyt zaawansowany, ale w godzine tego nie
    > zrobisz, chyba że pracujesz na dwie myszki i klawiatury, a nogą podajesz
    > zdjęcia do skanera.
    > (Skany są słabe, ale po to, żeby skrócić czas ładowania / wielkość ze 130
    do
    > 100kb).

    Godzine zajeloby zlozenie tej strony. Majac teksty i zdjecia.

    > A tak z ciekawości - czy znasz podstawy flasha?

    http://lukar.net - i tam wersja flash, jakies 2 lata temu poznalem flasha na
    tyle zeby to wtedy zrobic

    pozdrawiam
    Lukar

  • 22. Data: 2002-12-11 19:38:27
    Od: "Lukar" <l...@g...pl.nospam>

    > właśnie, a poza tym, chciałem zauważyć, że strona www jest dla firmy
    ogromną
    > reklamą i szansą, która może przynieść ogromne zyski, a firma płaci tylko
    > raz.

    ogromna szansa i reklama jesli w sieci bedzie mozna ta strone znalezc, czyli
    dochodzi to tego pozycjonowanie i inne formy dotarcia do klientow :)

    Lukar