PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jonathan Smith Corporation ...

  • 1. Data: 2002-12-05 13:48:44
    Temat: Jonathan Smith Corporation ...
    Od: "Kati" <k...@f...pl>

    Czy ktos z Grupowiczow mial doswiadczenia z ta firma?

    Jesli tak, prosze, piszcie na priv.

    Pozdrawiam,
    Kati.

  • 2. Data: 2002-12-05 13:53:24
    Temat: poprawny e-mail (tamten nie dziala)
    Od: "Kati" <k...@w...pl>

    Piszcie na k...@w...pl

    Dziekuje i pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-12-05 14:42:14
    Temat: Re: Jonathan Smith Corporation ...
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Dnia pewnego Kati cóś takiego wystukawszy:
    > Czy ktos z Grupowiczow mial doswiadczenia z ta firma?
    >
    > Jesli tak, prosze, piszcie na priv.

    Poszukaj w archiwum. Było przynajmniej 2 razy.

    Tytus

  • 4. Data: 2002-12-05 17:36:10
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    hej

    dla tych co sa leniewi i nie chce im sie szukac wklejam poprzednie posty
    dot. Jonathan Smith Corporation.
    pozdrowienia

    Autor:Tytus (m...@w...pl)
    Temat:Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??

    View this article only
    Grupy dyskusyjne:pl.praca.dyskusje
    Data:2002-07-05 01:04:41 PST

    Witam!
    W zeszłoponiedziałkowej wyborczej (łódzkiej, nie wiem jak w innych) ukazało
    się ogłoszenie. Firma Jonathan Smith Corporation oraz Konsorcium C.I.I.C
    poszukuje inżynierów, techonologów, pracowników biurowych itp. Trochę dziwne
    to ogłoszenie. jakich inżynierów? Obojętne im?
    Na rozmowie wszystko wyglądało pięknie! Zapewniają szkolenia, naukę języków,
    nawet naukę kultury i zwyczajów krajów (bo praca jest za granicą) w których
    będzie kontrakt. Coś za ładnie to wszystko wygląda....
    Miał ktoś do czynienia z tą firmą. Jak to z nimi jest? Bo mi to wygląda na
    badanie rynku.
    Dzięki za wszelkie info.

    Tytus
    -----------------------------------
    "When I die - bury me upside-down
    So the world can kiss my ass"
    'Platoon'
    -----------------------------------Wiadomość 2 w wątku
    Autor:Piotr K. (p...@p...onet.pl)
    Temat:Re: Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??

    Data:2002-07-17 22:50:05 PST

    W łódzkiej wyborczej dzień później opisali co to za firma. Wielki kant i nic
    poza tym. Podobno miała być to firma zagraniczna. Nic podobnego - założyła
    ją jedna osoba w Warszawie (nie mogli dojść, kto). Firma nie ma zezwolenia
    na wysyłanie Polaków do pracy za granicą - czyli działa bezprawnie. Poza tym
    podobno nadużywa przepisów o obrocie danymi oraz przy umowach zaznacza, że w
    pełni dysponuje pracownikiem - tzn. może go dowolnie "wypożyczać" do innych
    pracodawców. Tak napisali w GW. Sam tam nie byłem, więc nie wiem. Pozdrawiam
    Piotr K.Wiadomość 3 w wątku
    Autor:Tytus (m...@w...pl)

    Data:2002-07-18 00:33:55 PST

    > W łódzkiej wyborczej dzień później opisali co to za firma. Wielki kant i
    nic
    > poza tym.
    [ciach]

    Dzięki za ostrzeżenie.

    > Tak napisali w GW. Sam tam nie byłem, więc nie wiem. Pozdrawiam

    Ja też nie byłem. Wysłałem tam ojca. Robią testy jak NASA. Wzywają
    kandydatów kilka razy i każą rozwiązywać testy na osobowość, zdolności
    przystosowawcze itp. Generalnie wszystko wygląda b. profesjonalnie. Mają
    sale przystosowane do takich testów, personel jest zawodowy. Na pierwszy
    rzut oka nie wzbudzają podejrzeń.
    Wygląda na to, że w trzeba być czujnym jak ważka ;-) przy szukaniu pracy.

    Pozdrawiam
    Tytus

  • 5. Data: 2002-12-05 19:06:17
    Od: "Kati" <k...@w...pl>

    dla tych, ktorym nie przyszlo do glowy, ze moze interesuja mnie najnowsze
    informacje, a nie posty (z ktorymi sie juz dawno zapoznalam, sama tez w
    przeszlosci pytalam o ta firme) sprzed kilku miesiecy.... kieruje
    pozdrowienia :)

    Tym samym osobom pragnelabym zwrocic uwage, ze prosilam o wypowiedzi i
    kontakt na PRIV...

    Mimo wszystko pozdrawiam.

  • 6. Data: 2002-12-06 08:28:19
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

> [...]
    > najnowsze informacje, a nie posty (z ktorymi sie juz dawno
    > zapoznalam, sama tez w przeszlosci pytalam o ta firme) sprzed kilku

    Ręce opadają...Ciekawe co się mogło zmienić...hmmm...pewnie firma JSC nagle
    nawróciła się!! Tak! Na pewno! ;-)

    > Tym samym osobom pragnelabym zwrocic uwage, ze prosilam o wypowiedzi i
    > kontakt na PRIV...

    To bardzo nieładnie, że nie chciesz podzielić się info z innymi. ;-P

    Tytus

  • 7. Data: 2002-12-06 11:09:31
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Kati! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Tym samym osobom pragnelabym zwrocic uwage, ze prosilam o wypowiedzi i
    > kontakt na PRIV...

    Wiesz, jestes na grupie dyskusyjnej i inni pewnie tez chcieliby cos o tej
    firmie przeczytac.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl