PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycena serwisu › Re: Wycena serwisu
    From: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wycena serwisu
    Date: Mon, 09 Dec 2002 23:45:38 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@gos-r1-e0.core.jjs.pl

    Stało się to Sat, 7 Dec 2002 19:53:27 +0100, gdy "Lukar"
    <l...@g...pl.nospam> napisał:

    >1000-2000? w drugim poscie 3000 pln?? chcialbym poznac goscia ktory
    >zaplaci za ta strone tyle siana....

    Hint: po poprawkach ;)
    Oraz max.

    Autor nie ma wyczucia graficznego, ale konstruuje cos, co da sie
    przegladac i to warto docenic, bo widzialem juz paru grafikow, do
    ktorych bez paru kzł nie podchodź, ale to co robili, traktowali w
    charakterze Dzieła lub co najwyżej reklamy, a nie rzeczy, z której mają
    korzystać ludzie.

    Ile w to trzeba włożyć pracy nie wiem, nie znam zbyt dobrze Flasha, choć
    większość funkcji, które kolega tam wstawił to 'point&click'. 1000-2000
    to kwota, jaką firma wielkości omawianej zapłaci za porządną wizytówkę.

    Ale np. taka poprawka jak podanie tekstu w ten sposob, by mozna go bylo
    skopiowac (podstawa funckjonalności) to nie jest rzecz, którą zrobi się
    dwoma kliknięciami we Flashu.

    pzdr
    Robert