PracaGrupypl.praca.dyskusje › JD Edwards vs SAP

  • 1. Data: 2002-12-05 18:46:46
    Temat: JD Edwards vs SAP
    Od: "Krzysiek" <k...@N...gazeta.pl>

    Jak wygląda porównanie w szczególności jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na
    konsultantów w Polsce, USA i UE?
    Podobno w USA jest to jeden z najpopularniejszych dużych systemów ERP?
    Czy SAP go wykosił czy JDE ma się dobrze?
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-12-05 21:39:45
    Temat: Re: JD Edwards vs SAP
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 5 Dec 2002 18:46:46 +0000 (UTC), "Krzysiek"
    <k...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Czy SAP go wykosił czy JDE ma się dobrze?

    Trochę inna liga. To tak, jakbyś porównywał trucka Mercedesa (SAP R/3)
    z furgonetką Forda (JDE).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-05 23:37:05
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    > Pi?knego dnia Thu, 5 Dec 2002 18:46:46 +0000 (UTC), "Krzysiek"
    > <k...@N...gazeta.pl> zakodowa?:

    > Troch? inna liga. To tak, jakby? porównywa? trucka Mercedesa (SAP R/3)
    > z furgonetk? Forda (JDE).

    Ogrodnik ? przesadzasz, albo pracujesz dla SAP ;)
    Pracuje wfirmie gdzie mamy dwa standardy MRP - wlasnie te wspomniane. Ja
    jestem raczej od SAP, ale z Dzidkiem tez sie "macalem".
    IMHO Dzidek ma slabszy support, ale funkcjonalnie to te same gowna.
    W Polsce mniej popularny
    W Europie raczej SAP, ale JDE goni
    W USA nie wiem (bo na kontynencie amerykanskim mam stan 1:1 SAP:JDE)
    JDE jest bardzo popularny w Azji tam mam 0:wiele
    Kwoty licencji, utrzymania itp bardzo zblizone.

    Pozdr.
    B.

  • 4. Data: 2002-12-06 01:42:36
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Beny wrote:

> [...]
    > JDE jest bardzo popularny w Azji tam mam 0:wiele
    > Kwoty licencji, utrzymania itp bardzo zblizone.

    Jak to mowia, historia sie powtarza. 10 lat temu SAP byl w powijakach, a
    na rynku krolowal swietej pamieci Baan.

    Flyer

  • 5. Data: 2002-12-06 08:05:56
    Od: "artex" <a...@b...gnet.pl>

    dlaczego Baan jest swietej pamieci..?
    jest jakas grupa gdzie mozna by o ERP podyskutowac?
    pozdrawiam artur
    Uzytkownik "flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2002-12-08 09:26:06
    Temat: SAPeRow trzech w jednym
    Od: "Neuro" <p...@t...pl>

    :
    : >Czy SAP go wykosił czy JDE ma się dobrze?
    :
    : Trochę inna liga. To tak, jakbyś porównywał trucka Mercedesa (SAP R/3)
    : z furgonetką Forda (JDE).

    1. Czy standardowo spec od SAP R/3 jest instruktorem, tzn prowadzi szkolenia
    dla personelu, czy operatorem tego systemu?
    3. Czego się wymaga od umiejącego SAP R/3 w pracy? Czym taka osoba się
    zajmuje na codzień w pracy?
    3. Jakie umiejętności musi posiadać kandydat na specjaliste od SAP R/3?
    4. Ile się trzeba uczyć, aby umieć te zagadnienia związane z SAP R/3?
    5. Jakie jest zapotrzebowanie na rynku pracy dla umiejących SAP R/3?

    --
    Mirek Zawislan

  • 8. Data: 2002-12-08 11:00:18
    Temat: Re: SAPeRow trzech w jednym
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Neuro wrote:

    > 5. Jakie jest zapotrzebowanie na rynku pracy dla umiejących SAP R/3?

    A wejdz sobie w portale o pracy i przeszukaj z podaniem slowa SAP.
    Zakladam, ze troche tego tam jest. Inna sprawa to dodatkowe warunki to -
    doswiadczenie, znajomosc okreslonego modulu czy dodatkowe znajomosci
    technik/jezykow informatycznych, rozne dla roznych ogloszen.

    Flyer

  • 9. Data: 2002-12-09 22:25:08
    Od: "Neuron" <p...@t...pl>

    Użytkownik "flyer"

    Neuro wrote:

    > 5. Jakie jest zapotrzebowanie na rynku pracy dla umiejących SAP R/3?

    A wejdz sobie w portale o pracy i przeszukaj z podaniem slowa SAP.

    * Z tego co wiem, to nie tak prosto dostać taką pracę. Nawet jak ma się
    wszystkie wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Szkolenia do SAP R/3 są
    bardzo drogie. A informacji szkoleniowo-księzkowych na rynku jest bardzo
    mało. Sytuacja podoba jak w przypadku firmy Oracle. Przeszukam również
    portale.. ;-)

    doswiadczenie,
    znajomosc okreslonego modulu czy
    dodatkowe znajomosci technik/jezykow informatycznych,

    * W porządku.

  • 10. Data: 2002-12-10 16:02:15
    Od: " Krzysiek" <k...@N...gazeta.pl>

    Beny <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > JDE jest bardzo popularny w Azji tam mam 0:wiele
    > Kwoty licencji, utrzymania itp bardzo zblizone.

    A jak jest z zapotrzebowaniem na konsultantów? (w Polsce, UE i USA)
    Krzysiek