PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolny dzień dla krwiodawcy ?

  • 1. Data: 2004-01-16 20:01:36
    Temat: Wolny dzień dla krwiodawcy ?
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Witam.
    Czy jeszcze funkcjonuje wolny dzień dla honorowego krwiodawcy ?
    Z tego co pamiętam to były zakusy na skasowanie tego przywileju.

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 2. Data: 2004-01-16 20:58:07
    Temat: Re: Wolny dzień dla krwiodawcy ?
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Użytkownik "Smokun" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jeszcze funkcjonuje wolny dzień dla honorowego krwiodawcy ?
    > Z tego co pamiętam to były zakusy na skasowanie tego przywileju.

    Z tego co wiem to nadal funkcjonuje :)
    Jeszcze by tego brakowało żeby to skasowali !!

    --
    Pozdrawima
    RoBaK

    www.firmy-opinie.prv.pl

  • 3. Data: 2004-01-17 14:41:51
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    RoBaK napisał news:bu9jcn$md4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Smokun" napisał
    >
    > Z tego co wiem to nadal funkcjonuje :)
    > Jeszcze by tego brakowało żeby to skasowali !!

    Witam.
    Nieodgadnione są pomysły naszych cudownych urzędników państwowych :-(
    Można by stworzyć jakiś odpowiednik Encyklopedii Darwina.

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 4. Data: 2004-01-19 03:13:23
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Smokun <s...@w...wp.pl> napisał(a):

    > Nieodgadnione są pomysły naszych cudownych urzędników państwowych :-(
    > Można by stworzyć jakiś odpowiednik Encyklopedii Darwina.

    Jak dalej tak pójdzie, to dni wolne będą mieć tylko "krwiopijcy".

    Marek

  • 5. Data: 2004-01-20 17:01:40
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Witam.
    > Czy jeszcze funkcjonuje wolny dzień dla honorowego krwiodawcy ?
    > Z tego co pamiętam to były zakusy na skasowanie tego przywileju.
    > Smokun

    Kurdelebele
    ... funkcjonuje .. napewno funkcjonuje
    aleeeeeeeeeeeee ... ale gdybym był pracodawcą .... to zastosowałbym tutaj
    rozporządzenie o sposobach usprawiedliwiania nieobecności.
    i moim zdaniem oczywiście możesz iść oddać krew ....... aleeee !!!!!!!
    powinieneś wcześniej uprzedzić o tym pracodawcę.
    Jest to nieobecność, która jest możliwa do przewidzenia i przed udaniem się
    na krwiooddanie powiedz mu o tym, że będziesz lżejszy o ok. 450g
    Nie jestem przeciwnikiem oddawania krwi .. a wprost przeciwnie ale
    wykorzystywanie tego do ratowania "szewskich" jest wg mnie niewłaściwe
    względem pracodawcy :)))))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 6. Data: 2004-01-21 20:53:36
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    fart <a...@w...pl> napisał news:bujn2e$aka$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > Nie jestem przeciwnikiem oddawania krwi .. a wprost przeciwnie ale
    > wykorzystywanie tego do ratowania "szewskich" jest wg mnie niewłaściwe

    Witam.
    Pracodawca oczywiście będzie wiedział, zawsze dbam o właściwe załatwienie sprawy.
    Jestem honorowym krwiodawcą i nie przeszło by mi przez myśl żeby uskuteczniać jakieś
    kombinacje.
    Tak się składa że tym razem będę oddawać krew dla potrzebującej osoby przed operacją,
    dlatego to takie ważne dla mnie.
    Zastanawia mnie jedno. Czy pracodawca / przełożony może mi tego zabronić ?
    Albo powiedzieć że jutro nie, ale mogę iść w przyszłym tygodniu.

    Co to są "szewskie" ?

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 7. Data: 2004-01-21 21:17:17
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Zastanawia mnie jedno. Czy pracodawca / przełożony może mi tego zabronić ?
    > Albo powiedzieć że jutro nie, ale mogę iść w przyszłym tygodniu.

    Wszystko zalezy od Ciebie , Pracodawcy i waszych wzajemnych relacji.
    Jesli jestescie osobami na poziomie, to i w tej i w podobnych sytuacjach
    wszystko jest do dogadania, zwlaszcza, jesli naswietlisz z wyprzedzeniem
    sprawe koniecznosci powiazania oddania
    krwi z terminem operacji niezaleznym od ciebie i niemozliwym do
    wczesniejszego dokladnego podania.
    Przedstaw pracodawcy posiadana dokumentacje zwiazana ze swoim krwiodawstwem,
    Twoim stazem w tym zakresie, iloscia zdanej krwi, domyslam sie rzadkoscia
    grupy. To podeprze twoja wiarygodnosc jako honorowego krwiodawcy a nie osoby
    szukajacej furtki do dnia wolnego.
    Odnosnie zabronienia.......nie sadze, zeby byla mozliwosc zabronienia , ale
    na pewno sa mozliwosci wyciagniecia pozniejszych konsekwencji w formie
    "zastepczej", za inne sprawy lub ...duzo mowic, rozwiazan moze byc duzo.
    > Co to są "szewskie" ?
    Absencja w pracy w poniedzialek wywolana koniecznoscia leczenia kaca po
    niedzielnym pijanstwie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 8. Data: 2004-01-22 16:31:49
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał
    > Wszystko zalezy od Ciebie ,
    [ciach...]

    Witam.
    Grupę mam faktyczne dość (podobno) rzadką B Rh(-) minus.
    Myślę że nie ma powodu przedkładać wszystkich dokumentów, nie o to chodzi.
    Pytanie padło miedzy innymi dlatego że niedawno zmienił mi się dyrektor i chciałem
    mieć 100% pewności ze taki wolny dzień jest nadal honorowany.
    U poprzedniego mojego szefa nie było tematu, mogłem iść bez problemu.
    A nowego trzeba wyczuć :-)

    Teraz rozumiem pojęcie "szewskie" :-)

    Dzięki za pomoc
    Smokun