PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy psychologiczne

  • 1. Data: 2004-01-16 19:11:49
    Temat: testy psychologiczne
    Od: "pewex" <p...@p...onet.pl>

    witam!
    zostałem zaproszony przez firmę doradztwa personalnego na testy
    psychologiczne. podobno mają im pomóc w ocenie mojej osoby i powiedzieć czy
    nadaje się na stanowisko w firmie gdzie złożyłem swoje CV. czy ktoś może mi
    przybliżyć (mniej wiecej) co to za testy i jak to może wyglądać??
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-19 22:02:48
    Temat: Re: testy psychologiczne
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pewex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoje CV. czy ktoś może mi
    > przybliżyć (mniej wiecej) co to za testy i jak to może wyglądać??

    To super, przygotuj sie na pytania w stylu:

    Lecisz pierwszy raz w życiu samolotem, nagle wpada
    on w silne turbulencje. Co robisz:

    1) siedzisz spokojnie i dalej czytasz książkę/oglądasz film itp
    2) skaczesz ze spadochronem
    3) zaczynasz czytać instrukcję postepowania w sytuacjach
    nadzwyczajnych i sprawdzasz gdzie jest maska tlenowa

    Miałem w jednej firmie takie testy, łącznie jakies 140 pytań.
    Potem kilkunastominutowa rozmowa z psychologiem.
    Pracy nie dostałem. Widać wyszły na wierzch jakieś instynkty
    seryjnego mordercy albo coś w tym guście :->

    powodzenia

    Art
    (admin - tak długo do wzięcia, że juz chyba nie jako admin :-( )

  • 3. Data: 2004-01-22 16:03:21
    Od: "pewex" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pracy nie dostałem. Widać wyszły na wierzch jakieś instynkty
    > seryjnego mordercy albo coś w tym guście :->

    juz jestem po tych testach...
    dla mnie masakra! trwało prawie 3 godziny, 8 różnych testów w każdym po
    kilkadziesiąt pytań, na każde kilka minut czasu...
    sprawdzali mnie tak jakbym miał kierować sputnikiem i ochronić całą ludzkość
    przed zagładą...
    opisać jak działa pralka pod wzgędem budowy i zasady działania w 5 minut,
    zastosowanie gwoździa (oprócz oczywistego jako łącznik) 2 czy 3 minuty nie
    pamiętam ale ponoc rekordziści wymyślaja przez ten czas 45 zastosowań...
    jak ktoś chce wiedzieć wiecej to służe :)
    pewex