PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV :)

  • 1. Data: 2004-01-16 19:55:23
    Temat: CV :)
    Od: "Tomasz Stopczynski" <t...@g...pl>

    Witam
    Mam jedno pytanie... Jak wyslac CV mailem.. ? Czy jako zalacznik czy jako
    tresc? Oczywiscie zalacznik w .rtf.. :)

    pozdrawiam
    Tomasz Stopczyński

  • 2. Data: 2004-01-16 21:09:49
    Temat: Odp: CV :)
    Od: "Agata" <aromana@USUN_TOop.pl>

    oczywiscie ze mailem...

    Pozdrawiam,
    Agata

    Użytkownik Tomasz Stopczynski <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bu9fpf$jes$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2004-01-16 21:11:04
    Od: "Agata" <aromana@USUN_TOop.pl>

    oczywiscie ze mailem... jako zalacznik...

  • 4. Data: 2004-01-16 22:42:54
    Temat: Re: CV :)
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    jako załącznik, ale w formacie dokumentu word

    Użytkownik "Agata" <aromana@USUN_TOop.pl> napisał w wiadomości

  • 5. Data: 2004-01-17 07:05:30
    Od: Łukasz Matuszewski <l...@p...onet.pl>

    > jako załącznik, ale w formacie dokumentu word

    Chyba że składa się aplikację do Microsoftu ;)
    W pozostałych przypadkach w pedeefie...

    Pozdrawiam
    Łukasz Matuszewski

  • 6. Data: 2004-01-17 09:17:50
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Łukasz Matuszewski wrote:

    > Chyba że składa się aplikację do Microsoftu ;)
    > W pozostałych przypadkach w pedeefie...

    jezeli bedzie dobry to moze wyslac nawet jako mail w txt ;)
    a jesli slaby i nie beda chcieli to i .pdf nie pomoze :)

    ja bym wybral zalacznik i pdf ;)
    m.

  • 7. Data: 2004-01-17 09:18:26
    Od: Gandalf <j...@o...pl>

    On Fri, 16 Jan 2004 22:42:54 GMT
    "Tony_Soprano" <p...@o...pl> naskrobał:

    > jako załącznik, ale w formacie dokumentu word
    >
    > Użytkownik "Agata" <aromana@USUN_TOop.pl> napisał w wiadomości

    nie wszyscy używają worda, ja polecam zdecydowanie .pdf

    --
    Tomasz Florian

    "Bardzo łatwo krytykować to, co ktoś już zrobił i wyrokować co powinien
    był zrobić" - Richard Feynman

  • 8. Data: 2004-01-18 18:01:55
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    > oczywiscie ze mailem...

    pisząc "mailem" oczywiście masz na mysli e-list ?

    Ja w Ż.Z. (życiorysie zawodowym, czyli CV ) absolutnie nie uzywałbym słów
    angielskich typu electronic-mail a napisałbym list elektroniczny.
    To samo mimo iż weszło już do j.polskiego słowo weekend to jednak napisałbym
    to jakoś tak, aby nie uzywac tego słowa.
    Szanujmy język polski.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 9. Data: 2004-01-20 11:12:58
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Według mnie najlepiej wysłać e-mail z 3 linkami do CV: html, doc i pdf
    A jak firma do której wysylasz maila nie potrafi odczytac ani jednego
    z nich to znaczy tyle co: kichowata firma niewarta uwagi :) Bo nikt chyba
    nie lubi pracowac u "debila" czy tez z "debilami" ...
    Takie jest moje zdanie na ten temat.

  • 10. Data: 2004-01-20 13:24:48
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    Użytkownik "Gandalf" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Użytkownik "Agata" <aromana@USUN_TOop.pl> napisał w wiadomości

    nie wszyscy używają worda, ja polecam zdecydowanie .pdf

    a wszyscy posiadaja acrbata?????
    pzdr payk