PracaGrupypl.praca.dyskusjeWolny dzień dla krwiodawcy ? › Re: Wolny dzień dla krwiodawcy ?
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wolny dzień dla krwiodawcy ?
    Date: Wed, 21 Jan 2004 22:17:17 +0100

    Użytkownik "Smokun" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:kFBPb.234727$Tz1.41909@news.chello.at...
    > fart <a...@w...pl> napisał news:bujn2e$aka$1@absinth.dialog.net.pl...
    >
    > Witam.
    > Pracodawca oczywiście będzie wiedział, zawsze dbam o właściwe załatwienie
    sprawy.
    > Jestem honorowym krwiodawcą i nie przeszło by mi przez myśl żeby
    uskuteczniać jakieś kombinacje.
    > Tak się składa że tym razem będę oddawać krew dla potrzebującej osoby
    przed operacją, dlatego to takie ważne dla mnie.
    > Zastanawia mnie jedno. Czy pracodawca / przełożony może mi tego zabronić ?
    > Albo powiedzieć że jutro nie, ale mogę iść w przyszłym tygodniu.

    Wszystko zalezy od Ciebie , Pracodawcy i waszych wzajemnych relacji.
    Jesli jestescie osobami na poziomie, to i w tej i w podobnych sytuacjach
    wszystko jest do dogadania, zwlaszcza, jesli naswietlisz z wyprzedzeniem
    sprawe koniecznosci powiazania oddania
    krwi z terminem operacji niezaleznym od ciebie i niemozliwym do
    wczesniejszego dokladnego podania.
    Przedstaw pracodawcy posiadana dokumentacje zwiazana ze swoim krwiodawstwem,
    Twoim stazem w tym zakresie, iloscia zdanej krwi, domyslam sie rzadkoscia
    grupy. To podeprze twoja wiarygodnosc jako honorowego krwiodawcy a nie osoby
    szukajacej furtki do dnia wolnego.
    Odnosnie zabronienia.......nie sadze, zeby byla mozliwosc zabronienia , ale
    na pewno sa mozliwosci wyciagniecia pozniejszych konsekwencji w formie
    "zastepczej", za inne sprawy lub ...duzo mowic, rozwiazan moze byc duzo.
    > Co to są "szewskie" ?
    Absencja w pracy w poniedzialek wywolana koniecznoscia leczenia kaca po
    niedzielnym pijanstwie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##