PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie zmieniajace - PROSZE O POMOC

  • 1. Data: 2004-01-16 19:06:58
    Temat: Wypowiedzenie zmieniajace - PROSZE O POMOC
    Od: "Yaro" <j...@g...pl>

    Sytuacja wyglada tak:
    pracuje w firmie, ktora miala w jednym miescie 3 oddzialy. Jeden z nich, w
    ktorym pracowalem jako informatyk zlikwidowali z dniem 1 stycznia, a
    dokladnie polaczony z drugim. Dzisiaj zaproponowano mi, ze w zwiazku z tym,ze
    tam juz jest informatyk, moge pracowac jako Analityk, czyli robic
    zestawienia, analizy, grzebac w bazach i wyciagac odpowiednie dane.
    Pracuje juz kilka lat w tej firmie. Srednio mi odpowiada mi zaproponowane
    stanowisko.
    Beda musieli mi dac wypowiedzenie zmieniajace? Czyli bede musial
    zdecydowac,czy podpisze nowa umowe czy odmówie jej podpisania jak rozumiem.
    Czy jeśli nie zgodze sie na nowe warunki to wypowiedzenie bedzie z winy
    pracodawcy i dostane odprawe ?
    W koncu zlikwidowali moje stanowisko i proponuja mi zupelnie inne, lekko
    zwiazane tylko z informatyką. Kwalifikacje mam zupelnie inne, wyzsze
    wyksztalcenie informatyczne + troche kursow porobionych.

    CZY DOSTANE ODPRAWE W RAZIE NIE PRZYJECIA NOWYCH WARUNKÓW?

    PS. Układ zbiorowy gwarantuje nam, ze jesli wypowiedzenie bedzie z winy
    pracodawcy, nalezy nam sie odprawa zgodnie z przepisami prawa.

    BARDZO PROSZE O POMOC.

  • 2. Data: 2004-01-16 19:10:57
    Temat: Re: Wypowiedzenie zmieniajace - PROSZE O POMOC
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Wypowiedzenia zmieniajacego nie nusisz przyjmowac. Nie pamietam ile ale masz
    chyba 7 dni na zastanowienie (ile dni trzeba sprawdzic w KP). jeslio nie
    przyjmiesz wypowiedzenia nalezy Ci sie odprawa tak, jakbys musial odejsc z
    winy pracodawcy.

  • 3. Data: 2004-01-16 19:23:18
    Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yaro" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zestawienia, analizy, grzebac w bazach i wyciagac odpowiednie dane.
    > Pracuje juz kilka lat w tej firmie. Srednio mi odpowiada mi zaproponowane

    A ja takiej pracy właśnie szukam :(((

    Moni

  • 4. Data: 2004-01-16 19:24:10
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > PS. Układ zbiorowy gwarantuje nam, ze jesli wypowiedzenie bedzie z winy
    > pracodawcy, nalezy nam sie odprawa zgodnie z przepisami prawa.

    Witam
    Tą sprawę reguluje art 42 kp. Przeczytaj będziesz wiedział. Jeżeli nie
    przyjmiesz warunków zaproponowanych przez pracodawcę to na jakiej zasadzie
    chcesz otrzymać odprawę ,przecież pracę Ci proponują.Ja na Twoim miejscu bym
    się zgodził na nowe warunki i zaczoł szukać pracy mi odpowiasającej.Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-01-16 22:10:59
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu9dkq$ih2$1@absinth.dialog.net.pl...