PracaGrupypl.praca.dyskusjeWewnątrzazkładowe wzbogacanie kwalifikacji › Wewnątrzazkładowe wzbogacanie kwalifikacji
    From: "Edyta Misiak" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wewnątrzazkładowe wzbogacanie kwalifikacji
    Date: Mon, 28 Nov 2005 16:08:27 +0100

    Poszukuję wszelkich informacji na powyższy temat. Interesują mnie zarówno
    szkolenia wewnątrzzakładowe w Polsce przed rokiem 1989 jak i później. Jeśli
    komuś z Was gdzieś wyskoczył przed oczy jakiś ciekawy link (zawierający
    szersze informacje a nie tylko ofertę szkoleniową firmy) lub jeśli ktos z
    Was mógłby podzielić się jakimiś materiałami na ten temat, to byłabym bardzo
    wdzięczna
    Błagam pomóżcie, bo mam nóż na gardle!