PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony

  • 31. Data: 2005-07-15 08:57:16
    Temat: Re: Wdrożeniowiec - jak to wyglšda od drugiej strony
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    http://oit.mo.gov/business%20solutions/Word%202000/C
    hapter2.V2.1.DOC

  • 32. Data: 2005-07-15 09:08:11
    Temat: Re: Wdrożeniowiec - jak to wygląda od drugiej strony
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik " jaspis" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db3i8h$d00$1@inews.gazeta.pl...

    > :) tak kobieta i przyznam Ci ze tez mam takie wrazenie. Nie wiem doprawdy
    jak
    > to jest jest ze co niektorzy koledzy nie maja problemu ze znalezieniem
    pracy a
    > ja szukam juz prawie rok :/ I zyby nie bylo - nie zabieram sie za cos w
    czym

    dam Ci niemoralną radę - załóż mini i bluzkę z dekoltem, zrób na
    potencjalnym szefie wrażenie ozdoby, która mu chętnie poda kawę i kanapki, a
    jak nabędziesz trochę praktyki pomyślisz o zmianie tego wizerunku

    a na bezpłatne praktyki nie daj się namówić, na próbę to się daje umowę
    zlecenie

    znajomość programowania może być potrzebna żeby mieć wspólny język z
    programistami, mnie czasem szlag trafia jak muszę mozolnie odkrywać co
    wdrożeniowiec miał na myśli zgłaszając jakiś błąd, oczywiście w tym wypadku
    nie jest potrzebna dogłębna znajomość

  • 33. Data: 2005-07-15 10:06:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 15 Jul 2005 10:57:16 +0200, "gromax"
    <gromax@NOSPA_M.interia.pl> zakodował:

    >http://oit.mo.gov/business%20solutions/Word%202000/
    Chapter2.V2.1.DOC

    No tak - initiation, czyli rozpoczęcie projektu.

    "This portion of the Project Management Methodology establishes the
    conceptual view and general definition of a program or group of
    related projects. "

    A nie wdrożenie.

    A wracając do tematu - AFAIK po nie ma odpowiednika dokładnego w
    angielskim dla "wdrożeniowca" - tam to consultant (z dodatkami
    ewentualnie typu "ERP system consultant" itp.).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 34. Data: 2005-07-15 15:32:49
    Od: b...@o...pl

    <j...@g...pl>
> [...]
    firma
    > wdrażająca. Do tego cierpliwość, użyszkodnikoodporność ;), łatwość uczenia
    się,
    > jak to się ładnie nazywa - umiejętności interpersonalne itp. Wiedzę techniczną
    > zwykle nabywa się w pracy, jednakże dobrze znać ogólne otoczenie w jakim
    działa
    > dany system, żeby np. potrafić zdiagnozować problem w programie i w zależności
    > od przyczyny wzywać programistę, projektanta, administratora lub prezesa. :)
    >
    > Nie jest to praca łatwa, rzadko kto wytrzymuje to dłużej niż parę lat.

    robię to 15 lat i tylko czasami tracę cierpliwość. ale szukam wdrożeniowców
    opolskie