PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie NW a umowa zlecenie

  • 1. Data: 2005-07-12 10:52:23
    Temat: Ubezpieczenie NW a umowa zlecenie
    Od: " Arbatel" <a...@g...pl>

    Bardzo bliska mi osoba zginela w wypadku samochodowym.
    Byla studentka studiow dziennych, na ktorych niestety nie oplacala skladek na
    ubezpieczenie, ktore sa dobrowolne. Jednoczesnie byla zatrudniona w jednej z
    firm na umowe - zlecenie.
    Uczelnia nie daje podstaw do ubiegania sie o odszkodowanie. Moje pytanie: czy
    na umowie zlecenie oplacane sa jakies skladki? Istnieje cos takiego jak
    ubezpieczenie wypadkowe, ktore jest obowiazkowe gdy wykonuje sie prace na
    terenie zleceniodawcy - co bylo w tym przypadku). Do wypadku doszlo na
    urlopie. NW to nie to samo co wypadkowe prawda?
    Wiem, ze moje zdania sa malo zrozumiale. Chodzi mi po prostu o to czy jest
    jakas mozliwosc uzyskania odszkodowania z tytulu nieszczesliwego wypadku
    wowczas , gdy nie bylo sie ubezpieczonym dobrowolnie?

    pozdrawiam i prosze o porade

  • 2. Data: 2005-07-12 11:10:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie NW a umowa zlecenie
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Wiem, ze moje zdania sa malo zrozumiale. Chodzi mi po prostu o to czy jest
    > jakas mozliwosc uzyskania odszkodowania z tytulu nieszczesliwego wypadku
    > wowczas , gdy nie bylo sie ubezpieczonym dobrowolnie?

    jezeli nie odprowadza sie skladek wtedy nie ma odszkodowania
    w tej sytuacji osoba musialaby miec polise NW zeby bylo wyplacone
    odszkodowanie beneficjentom

  • 3. Data: 2005-07-12 13:22:36
    Od: " Arbatel" <a...@g...pl>

    candina <candina[malpa]@o2.pl> napisał(a):
    > jezeli nie odprowadza sie skladek wtedy nie ma odszkodowania
    > w tej sytuacji osoba musialaby miec polise NW zeby bylo wyplacone
    > odszkodowanie beneficjentom

    dziekuje..