PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Warszawa] dla poszukujacych pracy

  • 1. Data: 2003-02-15 23:13:10
    Temat: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Od: Warsztat2003 <w...@y...com>

    Sluchacze Szkoly Trenerow przy fundacji Bene Vobis, zapraszaja na
    zajecia warsztatowe pt. "Jak zwiekszyc swoje szanse na rynku pracy.
    KLUCZ JEST W TOBIE !".

    CEL:
    Czterdziestogodzinny warsztat [dwa weekendy] jest propozycja skierowana
    do absolwentow szkol srednich i studiow oraz studentow zaocznych w wieku
    19-27 lat, majacych trudnosci ze znalezieniem zatrudnienia. Celem
    planowanych zajec bedzie udzielenie uczestnikom wsparcia, uruchomienie w
    nich wewnetrznego potencjalu oraz wyposazenie w wiedze i umiejetnosci
    zwiekszajace szanse powodzenia na obecnym rynku pracy.

    MIEJSCE I TERMIN:
    Fundacja "Bene Vobis" Warszawa, ul. Boryszewska 4
    I grupa - 1,2 i 8,9 marca; II grupa - 15,16 i 22,23 marca

    Szczegolowe informacje i adresy kontaktowe znajduja sie na stronie:
    http://www.uslugi.waw.pl/warsztaty/

    Pozdrawiamy !
    wraz z calym zespolem

  • 2. Data: 2003-02-16 02:36:38
    Temat: Re: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 16 Feb 2003 00:13:10 +0100, Warsztat2003
    <w...@y...com> zakodował:

    >Sluchacze Szkoly Trenerow przy fundacji Bene Vobis, zapraszaja na
    >zajecia warsztatowe

    Doprawdy???
    A czego chcielibyście się dowiedzieć?
    Może na jakie grupy wysyłać spam (proponuję test)?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-02-16 10:08:11
    Od: Warsztat2003 <w...@y...com>

    Kaizen wrote:

> [...]
    >
    > Doprawdy???
    > A czego chcielibyście się dowiedzieć?
    > Może na jakie grupy wysyłać spam (proponuję test)?

    Witam,

    Nie dowiedziec sie, ale pomoc poszukujacym pracy. Jesli koszt wynajecia
    sali jest za duzy, to moze Pan pomoze nam znalezc cos tanszego ?
    Fakt, ze obecnie ciezko jest rozroznic prace spoleczna od komercyjnej, a
    to jest wlasnie ta pierwsza.
    Zajecia sluza poglebieniu wiedzy poszukujacym pracy oraz naszemu
    zaliczeniu warsztatow, czy nie mozna polaczyc przyjemnego z pozytecznym ?

    Pozdrawiamy,
    Warsztat2003

  • 4. Data: 2003-02-16 12:54:03
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Warsztat2003 <w...@y...com> wrote in news:3E4EC986.1040105
    @yahoo.com:

    > Sluchacze Szkoly Trenerow przy fundacji Bene Vobis, zapraszaja na
    > zajecia warsztatowe pt. "Jak zwiekszyc swoje szanse na rynku pracy.
    > KLUCZ JEST W TOBIE !".

    Wszystko OK, ale czemu wysylacie to samo 3 razy ?!

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 5. Data: 2003-02-16 14:49:32
    Temat: Odp: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Warsztat2003 <w...@y...com> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@y...com...
    > Sluchacze Szkoly Trenerow przy fundacji Bene Vobis, zapraszaja na
    > zajecia warsztatowe pt. "Jak zwiekszyc swoje szanse na rynku pracy.
    > KLUCZ JEST W TOBIE !".

    hehe czego to ludzie nie wymysla zeby tylko kase wyciagnac:)))
    proponuje raczej seminarium na temat "jak zwiekszyc liczbe miejsc pracy" bo
    zadna wiedza i umiejetnosci nie pomoga jak sie nie ma gdzie zatrudnic

    Dante

  • 6. Data: 2003-02-16 15:08:00
    Temat: Re: Odp: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Dante wrote:

    [ciach]

    > hehe czego to ludzie nie wymysla zeby tylko kase wyciagnac:)))
    > proponuje raczej seminarium na temat "jak zwiekszyc liczbe miejsc pracy" bo
    > zadna wiedza i umiejetnosci nie pomoga jak sie nie ma gdzie zatrudnic

    Dlugo juz szukasz pracy ?

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 7. Data: 2003-02-16 16:00:34
    Temat: Odp: Odp: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3E4FA950.5090102@wp._NOSPAM_.pl...
    > Dante wrote:
    >
    > [ciach]

    > Dlugo juz szukasz pracy ?

    na szczescie nie musze , ale wkurwia mnie jak ktos wyciaga ostatnie
    pieniadze od ludzi ktorzy i tak juz nic nie maja
    wiem , ze wiekszosc ludzi nie ma nawet gdzie zlozyc swoja aplikacje bo
    wszedzie sa tylko zawolnienia i umiejetnosci pisania nawet najlepszego cv
    nie rozwiaze tej sytuacji

    pozdrowienia
    Dante

  • 8. Data: 2003-02-16 17:59:48
    Temat: Re: Odp: Odp: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Dante" <i...@g...pl> wrote in news:b2ocjl$pon$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > na szczescie nie musze , ale wkurwia mnie jak ktos wyciaga ostatnie
    > pieniadze od ludzi ktorzy i tak juz nic nie maja

    Przypominam, ze to Usenet, a nie chlew...

    > wiem , ze wiekszosc ludzi nie ma nawet gdzie zlozyc swoja aplikacje bo
    > wszedzie sa tylko zawolnienia i umiejetnosci pisania nawet najlepszego
    > cv nie rozwiaze tej sytuacji

    Co nie zmienia faktu, ze umiejetnosc sterowania swoja kariera zawodowa i
    komunikowania
    sie z pracodawcami zwieksza prawdopodobienstwo znalezienia pracy o kilkaset procent.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.