PracaGrupypl.praca.dyskusje[Warszawa] dla poszukujacych pracy › Odp: Odp: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    From: "Dante" <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Odp: [Warszawa] dla poszukujacych pracy
    Date: Sun, 16 Feb 2003 17:00:34 +0100

    Użytkownik Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3E4FA950.5090102@wp._NOSPAM_.pl...
    > Dante wrote:
    >
    > [ciach]

    > Dlugo juz szukasz pracy ?

    na szczescie nie musze , ale wkurwia mnie jak ktos wyciaga ostatnie
    pieniadze od ludzi ktorzy i tak juz nic nie maja
    wiem , ze wiekszosc ludzi nie ma nawet gdzie zlozyc swoja aplikacje bo
    wszedzie sa tylko zawolnienia i umiejetnosci pisania nawet najlepszego cv
    nie rozwiaze tej sytuacji

    pozdrowienia
    Dante