PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Java 8 Regular Developer (Spring4) <=

  • 1. Data: 2019-01-18 14:15:02
    Temat: Warszawa => Java 8 Regular Developer (Spring4) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera na rynku dedykowanych systemów
    optymalizujących procesy biznesowe dla klientów z branży
    finansowe, telekomunikacyjnej czy też administracji publicznej
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Java 8 Regular Developer (Spring4)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * współpraca przy projektowaniu architektury technicznej nowych
    rozwiązań;
    * wspieranie poprawy jakości oprogramowania, procedur oraz
    automatyzacji (CI)
    * rozwijaniem/tworzeniem systemów opartych o Java 8, Tomcat, Activiti
    5, Spring 4, Angular.js lub Angular4, Hibernate
    * praca ze Spring framework, Spring security, Spring boot, Spring data
    jpa, Spring batch
    * implementacją dedykowanych modułów wdrożenia;
    * pisaniem generycznych/reużywalnych komponentów;
    * implementacją modułów integracji;
    * pisaniem testów jednostkowych/integracyjnych;
    * współpracą z Działem wdrożeń.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
    * znajomość SQL;
    * bardzo dobra znajomość JAVA
    * dobra znajomość clean-code/SOLID
    * dobra znajomości frameworka MVC (np. Spring);
    * bardzo dobra znajomości narzędzi kontroli wersji (Git);
    * samodzielność w działaniu i rozwiązywaniu problemów;
    * determinacja w realizacji celów.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość Groovy, Kotlin, JavaScript, HTML, AngularJS lub Angular2
    lub 4, Twitter Bootstrap;
    * znajomość technologii NoSQL (np. ElasticSearch);
    * umiejętność pracy według metodyki SCRUM.

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * możliwość realnego wpływu na:
    ** wybór technologii
    ** procedury pracy
    ** architekturę rozwiązań
    ** narzędzi
    * praca z ekspertami, z bogatym doświadczeniem wdrożeniowym;
    * praca z użyciem najlepszych technologii (Spring, Hibernate,
    Activiti, metodyka SCRUM, AgilePM, narzędzia JIRA);
    * realna możliwość poszerzenia swoich kwalifikacji;
    * jesteśmy elastyczni - rozumiemy, że czasem masz ważne sprawy
    prywatne lub chciałbyś zmodyfikować swoje godziny pracy;
    * świetna, przyjacielska atmosfera - wspólne wyjścia, aktywności
    sportowe czy wyjazdy integracyjne - nie tylko pracą się żyje;
    * smaczne i zdrowe śniadania;

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1901