PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Senior Full-Stack Developer (Java +Angular) <=

  • 1. Data: 2019-01-18 13:30:02
    Temat: Warszawa => Senior Full-Stack Developer (Java +Angular) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla wiodącej szwedzkiej firmy oferującej rozwiązania IT dla rynku
    ubezpieczeń, telekomunikacji i farmacji, realizującej
    międzynarodowe projekty, szukamy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Senior Full-Stack Developer (Java +Angular)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Dołączenie do projektu mającego na celu stworzenie platformy do
    rezerwacji online dla osób podróżujących w celach
    służbowych, umożliwiającego rezerwowanie lotów, pociągów,
    samochodów i hoteli
    * Uczestnictwo w rocznym projekcie w Szwecji dla jednego z pięciu
    największych biur podróży służbowych
    * Dołączenie do niewielkiego, 2-4 osobowego zespołu Agile
    * Stworzenie i dostosowanie oraz rozwijanie produktu według potrzeb i
    wymagań Klienta

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Min. 4 lata doświadczenia w programowaniu w Java
    * Otwartość na programowanie we Front-end (Angular, TypeScript)
    * Znajomość Angular i TypeScript
    * Testy automatyczne (znajomość: TDD, Testy jednostkowe,
    specyfikacje)
    * Otwartość na Pair/Mob Programming
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym
    swobodną komunikację

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość języka szwedzkiego
    * Kanban Flow Process
    * CleanCode
    * Doświadczenie z HTML i CSS
    * IntelliJ
    * Architektura bezpieczeństwa (OWASP, encryption, etc.)
    * Logowanie i monitorowanie (ELK Stack, LogStash, Datadog, Grafana,
    Influxdb, Zipkin, statsd, syslog etc.)
    * Jenkins
    * Znajomość nfrastruktury serwisów(Docker/Amazon ECS)
    * Cloud APIs - Amazon AWS

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (250 PLN/h)
    * Współpracę na podstawie B2B
    * Elastyczne godziny pracy
    * Pracę w międzynarodowej firmie
    * Dołączenie do interesującego, rocznego projektu
    * Pracę w Szwecji w jednym z pięciu największych biur podróży
    służbowych
    * Wsparcie w znalezieniu zakwaterowania
    * Szkolenia
    * Szybki proces rekrutacyjny składający się z 1 spotkania w
    Warszawie i decyzji podejmowanej zaraz po spotkaniu lub jeszcze w
    ego trakcie

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1901