PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Lubicz => C#/.Net Developer z JavaScript <=

  • 1. Data: 2019-01-18 13:45:02
    Temat: Lubicz => C#/.Net Developer z JavaScript <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla światowego lidera z 70-letnim doświadczeniem w przemysłowych
    systemach znakowania, wytwarzającego produkty do identyfikacji
    komponentów przyczyniającego się do zwiększenia wydajności
    oraz wyższego poziomu bezpieczeństwa, dla oddziału w Polsce
    aktualnie poszukujemy:

    *****
    ***** C#/.Net Developer z JavaScript
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie sklepu internetowego będącego nakładką na aktualną
    stronę www firmy (pierwsze miesiące pracy)
    * Uczestnictwo w całkowicie nowym projekcie: stworzenie platformy dla
    Klientów firmy, za pomocą której będą mieli możliwość
    samodzielnie zaprojektować pożądane produkty (start
    przewidziany na drugie półrocze 2019)

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * 3 letnie doświadczenie w programowaniu C#/.Net
    * Dobra znajomość JavaScript/TypeScript
    * Znajomość Frameworka Angular 6
    * Znajomość CSS 3 oraz HTML5

    ***** Proponujemy:

    * Elastyczne formy zatrudnienia (B2B z płatnym urlopem lub Umowa o
    pracę)
    * Praca w biurze (w godzinach 8-16)
    * Możliwość wyboru sprzętu do pracy (przykładowo Lenovo P51)
    * Parking samochodowy i rowerowy
    * Funkcjonalna kuchnia wraz z ekspresem do kawy
    * Prysznice
    * Pełna opieka medyczna
    * Możliwość karty Multisport
    * Szkolenia zewnętrzne wedle potrzeb pracowniczych

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1901
    => => =>