PracaGrupypl.praca.dyskusje › WKU

  • 1. Data: 2002-12-14 13:12:16
    Temat: WKU
    Od: Robi <b...@p...onet.pl>

    Witam!
    Gdzie można pogadać na temat Wojskowej Komendy Uzupełnień ?

    Kiedyś odbyłem ZSW i zostałem przeniesiony do rezerwy (st. szeregowiec).
    Później zdałem kartę mobilizacyjną.
    Pare latek już minęło. Od tego czasu uzupełniłem swoje wykształcenie.
    Obenie mam wyższe. Przysłali mi kwit po odbiór ponownie karty
    mobilizacyjnej, na razie nie mogę jej odebrać.
    Pytanie moje jest takie, czy ze względu na wykształcenie wijsko nie powinno
    mnie mianować na oficerski stopień ?

    --
    Pozdrowienia
    ____

  • 2. Data: 2002-12-14 16:31:31
    Temat: Re: WKU
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robi" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mobilizacyjnej, na razie nie mogę jej odebrać.
    > Pytanie moje jest takie, czy ze względu na wykształcenie wijsko nie

    Musialbys odbyc dodatkowe przeszkolenie

  • 3. Data: 2002-12-14 16:58:29
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Robi wrote:

> [...]
    > mobilizacyjnej, na razie nie mogę jej odebrać.
    > Pytanie moje jest takie, czy ze względu na wykształcenie wijsko nie powinno

    Ze szlyszenia wiem, ze osoby z wyzszym wyksztalceniem po podchorozowce
    rowniez moga zostac przeniesione do rezerwy ze stopniem szeregowca - nie
    ma chyba tutaj automatyzmu. Automatyzm polega tylko na skierowaniu do
    podchorazowki - co dostaniesz w jej wyniku to juz inna sprawa. Niestety
    nic blizszego nie wiem - jakos nie nadaje sie do sluzby w czasie pokoju.

    Flyer