PracaGrupypl.praca.dyskusje › wykształcenie wyższe

  • 1. Data: 2002-12-14 13:24:26
    Temat: wykształcenie wyższe
    Od: "majcherx" <m...@p...onet.pl>

    Hi!

    W jednym z ogłoszeń na pl.praca.oferowana znalazłem, takie sformułowania :
    Wkształcenie (min.): wyższe
    Przyznam, że za bardzo nie rozumiem, ale pewnie lamerem jestem, może mi to
    ktoś wytłumaczyć.

    Pozdrawiam. majcher.

  • 2. Data: 2002-12-14 13:46:36
    Temat: Re: wykształcenie wyższe
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "majcherx" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przyznam, że za bardzo nie rozumiem, ale pewnie lamerem jestem, może mi to
    > ktoś wytłumaczyć.

    Firma ma ambicję zatrudnić doktora albo i profesora...

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2002-12-14 13:58:22
    Od: "majcherx" <m...@p...onet.pl>

    > Firma ma ambicję zatrudnić doktora albo i profesora...

    być może, ale przecież to też wykształcenie wyższe, więc po co to min. ?

  • 4. Data: 2002-12-14 15:38:14
    Od: "Ewa Molska" <e...@a...waw.pl>

    Użytkownik "majcherx" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > być może, ale przecież to też wykształcenie wyższe, więc po co to min. ?

    Może firma - korzystając ze słownika - poszukuje ministra??
    [min = minuta]
    [min. = minister]

  • 5. Data: 2002-12-14 22:41:22
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Firma ma ambicję zatrudnić doktora albo i profesora...

    Może chcieć by miał MBA lub studia uzupełniające np. ekonomiczne do
    technicznych. Doktorat też bywa pożądany. Trudno powiedzieć, bo kontekst
    pytania ubogi w informacje.

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2002-12-16 09:05:28
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    > Wkształcenie (min.): wyższe
    > Przyznam, że za bardzo nie rozumiem, ale pewnie lamerem jestem, może mi to

    Są dwie możliwości
    1. Najlepiej widziany jest doktor, facet z MBA, studiami podylomowymi lub
    tp - juz o tym pisał No Name
    2. Chcą wyraźnie dać do zrozumienia, że nie są zainteresowani osobmi bez
    wyższego wykształecenia. Na wiosnę firma, w której pracuję, robiła
    rekrutację - mimo, że w ogłoszeniu było wyraźnie zanaczone, że kandydaci
    powinni miec "wykształcenie wyższe", ponad połowa zgłoszeń pochodziła od
    osob, kóre go nie miały (co najwyżej bli zaocznymi studentami).
    Pozdrawiam
    Paweł