PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla super skrzypka lub fotografa?

  • 1. Data: 2002-12-14 02:29:51
    Temat: Praca dla super skrzypka lub fotografa?
    Od: "Violin" <v...@N...gazeta.pl>

    Jestem zawodowym skrzypkiem. Przez wiele lat pracowalem w branzy rozrywkowej,
    rowniez za granica. Niestety ostatnio coraz trudniej znalezc prace. Z moich
    licznych wyjazdow mam pokazna kolekcje ciekawych zdjec, ktore chetnie bym
    opublikowal. Znam angielski. W moim wieku jest juz raczej troche za pozno na
    zmiane profesji. Co mi mozecie poradzic?

  • 2. Data: 2002-12-14 10:38:03
    Temat: Re: Praca dla super skrzypka lub fotografa?
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Moze prosze napisac, o co Pan walczy, czy o 2000 zł czy zdecydowanie wiecej.
    Bo jesli o cokolwiek to pewno korepetycje moznaby traktowac jako tymczasowy
    ratunek,
    zarowno z jezyka jak i z instrumentu.
    Tylko czy Pana kwalifikacje nie zasluguja na cos lepszego ?
    Z fotografia to ciezka sprawa, technika sie zmienia, jest spora konkurencja.
    Mam znajomego, ktory niedawno walczy w tej branzy.

    Poozdrawiam, Z

  • 3. Data: 2002-12-14 22:00:25
    Od: " Violin" <v...@N...gazeta.pl>

    Dziekuje za zainteresowanie. Obecnie interesuje mnie jakikolwiek sposob
    zarobku. W mojej obecnej sytuacji kazda praca (zwiazana z moim zawodem)
    bedzie dobra. Szukam partnera do stworzenia duetu, zeby moc wystepowac na
    bankietach i innych imprezach.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-12-15 21:29:44
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > bedzie dobra. Szukam partnera do stworzenia duetu, zeby moc wystepowac na
    > bankietach i innych imprezach.

    I to jest kreatywne : =)
    dodam, ze kazdy slub potrzebuje fotografa i Ave Maria na skrzypcach niejedna
    lze potrafi wycisnac.
    co jeszcze... koncerty dla dzieci robi sie nawet w przedszkolach,.. ale
    pewnie ciezko sie zalapac, nie wiem jak to wyglada od srodka.

    Powodzenia

  • 5. Data: 2002-12-16 15:31:47
    Od: b...@p...onet.pl

    > I to jest kreatywne : =)
    > dodam, ze kazdy slub potrzebuje fotografa i Ave Maria na skrzypcach niejedna
    > lze potrafi wycisnac.

    radze zaprzyjaznic sie z organistami w kosciolach - przejsc sie po kilkunastu
    parafiach i pozostawiac wizytowki. mialam kiedys do czyneinia z branza muzyczno-
    koscielna i wiem, ze kontakty z ze skrzypkami i spiewakami sa dla organistow
    niezwykle cenne (nie kazdy ma "swojego" skrzypka, i to w pelni dyspozycyjnego).
    pozdr
    ste

  • 6. Data: 2002-12-16 23:20:46
    Od: " " <v...@N...gazeta.pl>

    Dawno temu zamiescilem swoje namiary w książce telefonicznej. Od czasu do
    czasu ktoś dzwonił. Ale teraz i tu posucha. Roznoszenie wizytówek po
    parafiach to całkiem niezly pomysl. Rozumiem, ze mam sie zglosic juz
    bezposrednio do organisty? Mysle, ze skorzystam.
    Dziekuje serdecznie i pozdrawiam. Czekam na dalsze pomysly.

  • 7. Data: 2002-12-17 23:20:06
    Od: "Violin" <v...@N...gazeta.pl>

    A moze wiecie, jak sie zalapac do jakiejs prywatnej szkoly, jako nauczyciel
    muzyki? Mam co nieco doswiadczenia w tym fachu - prowadze czasem koncerty
    muzyczne w szkolach i znam sie niezle na historii muzyki.
    Czekam na odpowiedz, pozdrawiam V.

  • 8. Data: 2002-12-20 09:58:35
    Od: "Violin" <v...@N...gazeta.pl>

    Witam! Czekam na rady dla biednego skrzypka, ktory szuka roboty. A moze macie
    jakichs znajomych, ktorzy maja sie zamiar pobrac i chcą, zeby im ladnie
    zagrac na slubie? Nie pozalują! Pozdrowionka

  • 9. Data: 2002-12-20 09:59:54
    Od: "Violin" <v...@N...gazeta.pl>