PracaGrupypl.praca.dyskusje › W Urzędzie Pracy

  • 1. Data: 2003-06-06 09:18:47
    Temat: W Urzędzie Pracy
    Od: "ULA" <i...@N...gazeta.pl>

    Kończę studia. Nie zamierzałam rejestrować się w Urzędzie Pracy, szczęśliwie
    z moją specjalizacją mam nadzieję coś znaleźć. Wiem jednak, że Urząd Pracy
    często ma do zaoferowania pracę dla osób o moim profilu. Moja wątpliwość:
    żeby otrzymać od nich takową ofertę, muszę przejść pewne etapy typu
    rejestracja ...., czyż nie? Jak to wygląda drodzy państwo?

  • 2. Data: 2003-06-06 19:46:43
    Temat: Re: W Urzędzie Pracy
    Od: "br0dalus" <b...@p...fm>

    Użytkownik "ULA" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby otrzymać od nich takową ofertę, muszę przejść pewne etapy typu
    > rejestracja ...., czyż nie? Jak to wygląda drodzy państwo?

    Musisz sie zarejestrować tak czy tak aby skierowano CIe na staz czy już
    normalną pracę, to w zasadzie mówi samo przez sie, aby wypożyczyć ksiązkę z
    biblioteki tez trzeba się przecież zarejestrować :))

    BTW jakie studia kończysz że tak wierzysz że łatwo znajdziesz prace z
    Urzedu- z
    czystej ciekawości pytam :))

    Pozdro

  • 3. Data: 2003-06-07 10:46:54
    Od: "ULA" <i...@N...gazeta.pl>

    > BTW jakie studia kończysz że tak wierzysz że łatwo znajdziesz prace z
    > Urzedu- z
    > czystej ciekawości pytam :))
    Anglistykę sobie kończę. Uprzedzając pytanie, nie zamierzam uczyć, w każdym
    razie nie będzie to moje główne zajęcie.

  • 4. Data: 2003-06-07 13:53:34
    Od: "Marcin Borkowski" <r...@p...fm>

    no to powodzenia... jesli myslisz, ze ukonczenie takich studiow zagwarantuje
    Ci prace na zawsze i wogole, to rzeczywiscie - masz gleboka wiare w siebie
    sama.. tylko pozazdroscic...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-06-07 19:56:45
    Od: "ULA" <i...@N...gazeta.pl>

    > no to powodzenia... jesli myslisz, ze ukonczenie takich studiow zagwarantuje
    > Ci prace na zawsze i wogole, to rzeczywiscie - masz gleboka wiare w siebie
    > sama.. tylko pozazdroscic...

    Tylko po co Ty mi to mówisz? Czy to jest odpowiedź ma moje pytanie?
    Czy dołowanie innych użytkowników tej grupy, odpisywanie cynicznymi,nie
    wnoszącymi NIC do tematu hasłami to na pewno cel tej grupy?!
    Ponadto: nie szukam pracy na zawsze i w ogóle, szukam ciekawej pracy i, tak,
    wierzę,że ją znajdę, bo okazuje się, że na razie potrzebują sporo osób, które
    ukończyły "takie studia." To się pewnie niedługo zmieni i dlatego właśnie
    zaczęłam już studia podyplomowe.
    Naprawdę chciałam tylko grzecznie zadać pytanie i uzyskać uświadamiającą
    odpowiedź (co stało się w drugim poście).
    Ta nasza polska potrzeba podnoszenia innych na duchu i obawa, że innemu nie
    daj Boże, akurat się powiedzie ....

  • 6. Data: 2003-06-07 22:31:04
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Marcin Borkowski" <r...@p...fm> writes:

    > no to powodzenia... jesli myslisz, ze ukonczenie takich studiow zagwarantuje
    > Ci prace na zawsze i wogole, to rzeczywiscie - masz gleboka wiare w siebie
    > sama.. tylko pozazdroscic...

    ukonczenie ZADNYCH studiow nie gwarantuje ci pracy zawsze i w ogole.
    skad takie durne przekonanie?

    praca raz jest, a raz nie ma, ale przy odpowiednim podejsciu i
    nastawieniu sa ludzie, ktorzy zawsze sobie ja znajda. gorzej, lepiej -
    ale znajda.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-06-08 09:10:39
    Temat: Odp: W Urzędzie Pracy
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...

    > praca raz jest, a raz nie ma, ale przy odpowiednim podejsciu i
    > nastawieniu sa ludzie, ktorzy zawsze sobie ja znajda. gorzej, lepiej -
    > ale znajda.

    Widzę 100% podobieństwa w myśleniu ;-)
    Jak będę musiał to mimo wyższego wykształcenia i podyplomówki, wezmę miotłę
    w dłoń i pójdę pracować na ulicy.
    Nie poddam się nigdy !
    WOJO