PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracował ktoś na farmie w Finlandii?

  • 1. Data: 2003-06-06 08:30:03
    Temat: Czy pracował ktoś na farmie w Finlandii?
    Od: v...@p...onet.pl

    Witam serdecznie! W tym roku jadę ze znajomymi do finlandii na farmę. Jest to
    legalna praca- zbiór truskawek, brukselek, sadzenie itp. Jedziemy w czerwcu i
    wracamy pod koniec wrzesnia. Czy Ktoś z Państwakto tam był, mógłby podzielić
    się ze mna jakimiś ważnymi informacjami, nawt takimi mało ważnymi typu: co
    warto zabrać, w czym najlepiej sie pracuje tam na plou (czy wystarcza zwykłe
    foliowe płaszcze przeciwdeszczowe, czy warto zabierac gumowce), jakie są ceny
    żywności, pociągów, czy na promy z Tallina do Helsinek trzeba skladać
    wcześniejsze rezerwacje, takie tam "pierdoły" :)) Za odpowiedzi z góry dziękuję

  • 2. Data: 2003-06-06 18:26:25
    Temat: Re: Czy pracował ktoś na farmie w Finlandii?
    Od: "astopies" <a...@g...pl>

    haj
    chętnie też bym się wybrał na taką farmę, możesz podać jakieś namiary na
    biuro przez które załatwiałeś wyjazd?
    z góry dzięki

  • 3. Data: 2003-06-07 11:10:51
    Od: v...@p...onet.pl

    > haj
    > chętnie też bym się wybrał na taką farmę, możesz podać jakieś namiary na
    > biuro przez które załatwiałeś wyjazd?
    > z góry dzięki
    Hejka
    Wiesz, nasz wyjazd nie był załatwiany przez żadne biuro. Załatwialiśmy go na
    własna rękę.
    Z tego co sie orientuję, to każdy Urząd Pracy między wrześniem a lutym (tak
    mniej więcej), robi nabór do prac za granicą. Np moja koleżanka w taki sposób
    dwukrotnie była w legalnej pracy w Niemczech (była bardzo zadowolona). A tak
    poza tym, gdybys chciał znależć pracę na własna rękę za granicą- no to
    musiałbyś bezpośrednio załatwiać z pracodawcą, który wtedy przysyła papiery do
    ambasady w Polsce, po czym odbierasz wizę pracownicza i jedziesz legalnie.

  • 4. Data: 2003-06-07 12:54:40
    Od: "astopies" <a...@g...pl>

    dzieki za info, probowalem tak jak mowisz, ale niestety nie udalo mi sie :(

  • 5. Data: 2003-06-09 07:48:21
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

    Jest
    > czerwcu i
    > podzielić
    co
    > zwykłe
    > ceny
    > dziękuję

    hej
    ceny promow z talina do helsinek: www.tallink.ee albo www.eckeroline.fi
    zobacz jeszcze na www.vikingline.fi,
    rozwaz loty www.ryanair.com z lubeki do tampere przez sztokholm a dojazd do
    lubeki: www.bahn.de
    pociagi: www.vr.fi - znizki studenckie sa tylko dla studentow finskich,
    ceny zywnosci: 10 eur dziennie wystarcza,
    powodzenia
    kuba