PracaGrupypl.praca.dyskusje › dodatkowe pol etetu a urlop

  • 1. Data: 2003-06-06 09:01:21
    Temat: dodatkowe pol etetu a urlop
    Od: "Marcin Bąkowski" <b...@p...pl>

    Od poczatku maja tego roku podjalem dodatkowa prace na pol etatu (na caly
    etat pracuje gdzie indziej, bez zadnych przerw 3 lata). Umowa na te pol
    etatu jest na czas okreslony - do konca roku, czyli w sumie na 8 miesiecy.
    Wedlug mojego rozumowania nalezy mi sie 17 dni urlopu wypoczynkowego i moge
    go wybrac kiedy chce w okresie do konca roku. Bede wdzieczny za
    potwierdzenie, lub zaprzeczenie mojej teorii.

    Pozdrawiam wszystkich, Marcin

  • 2. Data: 2003-06-06 09:25:29
    Temat: Re: dodatkowe pol etetu a urlop
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Marcin Bąkowski" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moge
    > go wybrac kiedy chce w okresie do konca roku. Bede wdzieczny za
    > potwierdzenie, lub zaprzeczenie mojej teorii.

    1. Jakiego rodzaju szkole masz skonczona?
    2. Jaki masz staz, tzn. jakie inne "prace" masz skonczone? Potrzebne sa
    swiadectwa pracy, o ile sie nie myle (!)
    To powyzsze jest potrzebne do ustalenia, ile dni Ci przysluguje.

    3. Tak "wybrac kiedy chce", to nie bardzo. Pracodawca musi sie zgodzic...

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2003-06-06 10:25:06
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    > Mam skonczoną Politechnike i 8 lat stazu pracy (wszystkie swiadectwa sa),
    > wiec mam maksymalny wymiar urlopu - 26 dni za caly rok

    Zgadza się.

    > Zle sie wyslowilem - jasne ze musi sie zgodzic co do terminu. Chodzilo mi
    > tylko o to czy nie ma zadnego okresu, ktory w danej firmie musze
    > przepracowac zeby ten urlop dostac (tak jak przy pierwszej pracy 6
    > miesiecy).

    Raczej nie ma takiego okresu. Wg mnie zależy to tylko od pracodawcy.
    Kasia

  • 4. Data: 2003-06-06 11:18:36
    Od: "Marcin Bąkowski" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" napisała:
> [...]

    tylko o to czy nie ma zadnego okresu, ktory w danej firmie musze
    przepracowac zeby ten urlop dostac (tak jak przy pierwszej pracy 6

    Pozdrawiam, Marcin

  • 5. Data: 2003-06-06 12:51:09
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Marcin Bąkowski <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > go wybrac kiedy chce w okresie do konca roku. Bede wdzieczny za
    > potwierdzenie, lub zaprzeczenie mojej teorii.

    Z tego co napisałeś Pani Kasi wynika, że nie dotyczy Cię w drugim miejscu
    pracy art 153 par.3 kp. Na urlop musisz mieć zgodę pracodawcy.Należy Ci się
    2.16 x 8 = 17,28 dnia urlopu po zaokrągleniu 18 dni a nie 17 dni. Pozdrawiam.