PracaGrupypl.praca.dyskusjeW Urzędzie Pracy › Re: W Urzędzie Pracy
    From: "ULA" <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W Urzędzie Pracy
    Date: Sat, 7 Jun 2003 19:56:45 +0000 (UTC)

    > no to powodzenia... jesli myslisz, ze ukonczenie takich studiow zagwarantuje
    > Ci prace na zawsze i wogole, to rzeczywiscie - masz gleboka wiare w siebie
    > sama.. tylko pozazdroscic...

    Tylko po co Ty mi to mówisz? Czy to jest odpowiedź ma moje pytanie?
    Czy dołowanie innych użytkowników tej grupy, odpisywanie cynicznymi,nie
    wnoszącymi NIC do tematu hasłami to na pewno cel tej grupy?!
    Ponadto: nie szukam pracy na zawsze i w ogóle, szukam ciekawej pracy i, tak,
    wierzę,że ją znajdę, bo okazuje się, że na razie potrzebują sporo osób, które
    ukończyły "takie studia." To się pewnie niedługo zmieni i dlatego właśnie
    zaczęłam już studia podyplomowe.
    Naprawdę chciałam tylko grzecznie zadać pytanie i uzyskać uświadamiającą
    odpowiedź (co stało się w drugim poście).
    Ta nasza polska potrzeba podnoszenia innych na duchu i obawa, że innemu nie
    daj Boże, akurat się powiedzie ....