PracaGrupypl.praca.dyskusje › podyplomowe studia???

  • 1. Data: 2003-06-05 20:44:01
    Temat: podyplomowe studia???
    Od: "Mk2004" <m...@p...fm>

    czy ktoś może mi poradzić jakie studia podyplomowe sa teraz na czasie???
    zastanawiam sie nad Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi ?

  • 2. Data: 2003-06-06 10:17:44
    Temat: Re: podyplomowe studia???
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    > czy ktoś może mi poradzić jakie studia podyplomowe sa teraz na czasie???
    > zastanawiam sie nad Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi ?

    Jeżli jesteś praktykie - tzn. pracujesz w dziale personalnym to tak. W
    przeciwnym wypadku jest to strata czasu - pracodawcy szukają ludzi z
    doświadczeniem.

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/

  • 3. Data: 2003-06-06 20:33:14
    Od: "ramzes" <o...@o...pl>

    > czy ktoś może mi poradzić jakie studia podyplomowe sa teraz na czasie???
    > zastanawiam sie nad Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi ?

    Strata czasu. Skonczylem takie studia i nikt po nich do pracy nie chce
    przyjmowac, choc ma sie czesto wieksza wiedze od ludzi obecnie pracujacych w
    takich dzialach.

    Obecnie najlepszym wyjsciem to studia podyplomowe informatyki (niestety nie
    kazdemu pasuja przedmioty scisle). Sam takie skonczylem i nie zaluje - o
    prace jest duzo latwiej

    --
    ramzes

  • 4. Data: 2003-06-06 21:42:16
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "ramzes" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Obecnie najlepszym wyjsciem to studia podyplomowe informatyki (niestety
    nie
    > kazdemu pasuja przedmioty scisle). Sam takie skonczylem i nie zaluje - o
    > prace jest duzo latwiej

    A ja mam pytanie - jakie studia podyplomowe właśnie związane z informatyką
    moglibyście polecić w okolicach Górnego Śląska?
    O studiach podyplomowych na Politechnice Śląskiej (Wydz. AEiI) słyszałem
    niepochlebne opinie - podobno dużo zupełnie nieprzydatnych i nieżyciowych
    przedmiotów...

  • 5. Data: 2003-06-07 19:32:45
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niepochlebne opinie - podobno dużo zupełnie nieprzydatnych i nieżyciowych

    ja myślę intensywnie o inżynierii oprogramowania na AGH :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-06-07 21:40:19
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bbtelj$2ja$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ja myślę intensywnie o inżynierii oprogramowania na AGH :)

    Właśnie sprawdzałem - 5000zł za 2 semestry... sporo. A zajęcia oczywiście w
    1 weekend 2x w miesiącu.