PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca

  • 41. Data: 2002-06-23 18:03:03
    Temat: Odp: Odp: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik www.BankCV.of.pl <w...@N...poczta.gazeta.pl> w w
    iadomości do grup dyskusyjnych napisał:af50ok$e6k$...@n...gazeta.pl...

    > (...)
    > pozdrawiam,

    > W Krakowie możesz BEZPŁATNIE znaleźć pracownika na http://www.bankcv.of.pl

    Nie przecze, ze mozna znalezc. Rownie dobrze mozna czytac "Szukam pracy" w
    dowolnych dziennikach ew. pl.praca.szukana.

    Mowilem o Lowcach Glow (Headhunterach), a nie o tablicach ogloszeniowych.

    Roznica polega na tym, ze porzadny doradca personalny samodzielnie i fachowo
    organizuje proces rekrutacji wg wskazan klienta, a potem daje gwarancje na
    polecanych przez siebie pracownikow.

    Przy polecanej przez Ciebie metodzie, pracodawca musi sam przejsc przez caly
    w/w proces, niekoniecznie na tym sie znajac. I ma tylko jedna gwarancje - ze
    straci (mniej lub bardziej bezproduktywnie) tydzien lub wiecej swojego wla
    snego czasu.

    Nie mam NIC wspolnego z P. Sedlakiem, zdarzylo mi sie z nim jedynie dwukro
    tnie kontaktowac - raz jako szukajacy pracy, a drugi jako pracownik firmy
    wspolpracujacej z nim.

    Btw - czy baza danych kandydatow http://www.bankcv.of.pl jest zarejestrow
    ana w GIODO i czy kazdy kandydat wyrazil zgode na publikowanie jego danych
    osobowych?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 42. Data: 2002-06-23 18:15:56
    Od: "Atlantis" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > hmm wiesz o przestepstwie i nie zglaszasz, nie przeciwdzialasz?
    > to sie nazywa wspoludzial...

    To z pewnością NIE jest współudział !

    Pozdrowienia

  • 43. Data: 2002-06-23 19:17:12
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > To z pewnością NIE jest współudział !

    to co to jest?
    pracownik przestepcy. bierze udzial w dzialalnosci przestepczej,
    majacej na celu oszukanie skarbu panstwa.
    _wie o tym_.
    to, ze nie oficjalnie ma chyba niewiele do rzeczy.
    bo z tego wynika, ze bierze _swiadomy_ udzial w tym procederze...

    ale nie jestem prawnikiem, i moze sad by go uniewinnil ;-)
    ale moj osad moralny jest prosty.

    pozdrawiam

    romekk

  • 44. Data: 2002-06-23 19:22:28
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > E tam - jakie okradanie ? Normalne podatki, normalna sprawa.
    > Rowniez unikanie podatkow, to normalna sprawa.

    unikanie - tak, w ramach prawa. kupuje ksiazki zwiazane z moim zawodem
    = odliczenie. to jest unikanie.

    ale spisanie fikcyjnej umowy o darowiznie jest *wyludzaniem* zwrotu podatku
    i z pewnosie trudno to nazwac unikaniem w ramach prawa.

    ten jego pracodawca robiacy kosmiczne przekrety tez pewnie twierdzi, ze unika.
    tylko jesli do siebie stosujemy miarke "fikcyjne odliczenia to unikanie"
    to stosujmy taka sama do pracodawcy...
    (to co napisalem nie musi tyczyc sie dokladnie osoby piszacej o swoim praco-
    dawcy. nie wykluczone, ze jest wzorowym, uczcicym podatnikiem)

    pozdrawiam

    romekk

  • 45. Data: 2002-06-23 19:48:58
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <k...@b...gnet.pl>

    "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > ale spisanie fikcyjnej umowy o darowiznie jest *wyludzaniem* zwrotu podatku
    > i z pewnosie trudno to nazwac unikaniem w ramach prawa.

    Jest to niewątplwie oszustwo.
    Ale czy grzechem jest oszukać złodzieja?

    Stach

  • 46. Data: 2002-06-23 20:50:24
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    podatku
    > i z pewnosie trudno to nazwac unikaniem w ramach prawa.

    A dlaczego fikcyjnej - ja dalem darowizne mojemu krewnemu, on dal mi i tyle.

  • 47. Data: 2002-06-23 21:45:53
    Od: "www.bankcv.of.pl" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    glos <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ana w GIODO i czy kazdy kandydat wyrazil zgode na publikowanie jego danych

    Witam,
    nie wiem czy masz coś wspólnego z P. Sedlakiem czy nie. Myślę że raczej tak -
    skoro jak sam piszesz - kontakty z nim utrzymywałeś. Więc - skoro reklamujesz
    jego - ja zareklamowałem siebie. I tyle.
    Coby jeszcze zaspokoić Twoją ciekawość - nie wiem po co o to pytasz, ale baza
    danych naszych kandydatów jest oczywiście zarejestrowana u Głównego
    Inspektora Ochrony Danych Osobowych (stosowne dokumenty są do wglądu).
    Nie bardzo rozumiem treść drugiej części pytania? Jak to sobie wyobrażasz -
    że niby zapodałem adresy i telefony ludzi bez ich pisemnej zgody? Chyba
    wiesz, że za to grozi 2 lata?
    I kończąc - jakość usług świadczonych przez tzw. "Łowców Głów" - drastycznie
    spadła (przynajmniej w Krakowie). Tak drastycznie - że pracodawca ma takie
    same szanse na sukces korzystając odpłatnie z ich usług - jak korzystając
    bezpłatnie ze strony http://www.bankcv.of.pl - która - zauważ - jednak różni
    się nieco od "tablicy ogłoszeniowej" - przede wszystkim tym - że znajdziesz
    tu PEŁNE cv (często ze zdjątkami) potencjalnych kandydatów.
    Pozdrawiam i życzę mądrych wyborów

  • 48. Data: 2002-06-24 08:47:57
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rozmowy kwalifikacyjnej o najpełniej opanowany rodzaj pracy szczerze
    > odpowiadają "najlepiej robię laskę". Kochani mam w D,,,, WASZE ZŁUDZENIA
    ALE
    > REALITY SHOW IS LIKE THESE.

    Ty oceniasz nisko kompetencje pracowników, ale może przyjżałbyś się swojej
    kulturze? Chyba nie chciałbym z Tobą (a już na pewno u Ciebie) pracować.
    Nawet za sensowne pieniądze. To, że nie nosisz białych skarpetek nie
    świadczy o tym, że jesteś kulturalny (pewnie ktoś Ci naopowiadał, że nie
    wypada).

    > Po drugiej stronie stoją kandydaci z Warszawy. Mniej więcewj tak samo nic
    > nie umieją, za to życzą sobie 3000,- zł netto za to samo NIC!!!!

    Pewnie masz rację - wszyscy są głupi, inteligentni inaczej tylko ty jesteś
    cool, cooltooralny, miły, inteligentny, dobrze wykształcony ...
    Gratuluję samoafirmacji ;)

    > Nic z tego co napisałem nie jest zełgane
    > Jerśli macie ochotę to walczcie ze mną 832-70-48 (w godzinach pracy)

    No proszę, i zamiast zarządzać firmą, rozwijać ją to chcesz zajmować się
    pyskówkami i nic nie przynoszącą "walką". Wziąłbyś się do pracy, bo jak na
    razie to wystawiasz sobie świadectwo nie lepsze, od Twojego mniemania o
    kandydatach.

    > Naprawdę wszystkich Was szanuję, ale siebie też,

    Skąd wiesz, że na grupę nie zaglądają Twoi kandydaci, których właśnie
    zwyzywałeś od idiotów i "profesjonalistek"? To ma być dowód szacunku?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 49. Data: 2002-06-24 10:51:34
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Piotr Piotrowski <p...@g...pl> napisał(a):

    > ... Dziśiaj jestem w nastroju - zabić cały świat !

    No i co z tego? To znaczy - co z Pańskiego wywodu wynika? Żeś Pan jest
    miłosierny i nie zatrudnisz pracownika za pół darmo, czy żeś Pan oszczędny i
    nie zatrudnisz za 3000? Bo ja tu nie widzę puenty.
    Jak chciałeś Pan się wyżalić, to trzeba było za darmo iść do spowiedzi, albo
    za pieniądze do psychologa.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 50. Data: 2002-06-25 09:02:23
    Temat: nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    > No i co z tego? To znaczy - co z PaŸskiego wywodu wynika? še? Pan jest
    > mi 1/2 osierny i nie zatrudnisz pracownika za pó 1/2 darmo, czy ›e? Pan oszcz´dny
    > nie zatrudnisz za 3000? Bo ja tu nie widz´ puenty.
    > Jak chcia 1/2 e? Pan si´ wy›aliç, to trzeba by 1/2 o za darmo i?ç do spowiedzi,
    albo
    > za pieni?dze do psychologa.

    Czyli dochodzimy do wniosku, ze lista 'praca.dyskusje' jest dla
    sfrustrowanych pracownikow, ktorzy moga na niej wylewac zale, wieszac psy na
    swoich szefach, albo pocieszac sie nawzajem. Natomiast nie jest dla
    pracodawcow, ktorzy probuja pokazac, ze 'druga strona' nie jest taka latwa i
    przyjemna jak sie wydaje.
    Dla nich sa psychologowie.

    Ciekawa koncepcja...

    MM