PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    Date: Tue, 25 Jun 2002 11:02:23 +0200

    > No i co z tego? To znaczy - co z PaŸskiego wywodu wynika? še? Pan jest
    > mi 1/2 osierny i nie zatrudnisz pracownika za pó 1/2 darmo, czy ›e? Pan oszcz´dny
    > nie zatrudnisz za 3000? Bo ja tu nie widz´ puenty.
    > Jak chcia 1/2 e? Pan si´ wy›aliç, to trzeba by 1/2 o za darmo i?ç do spowiedzi,
    albo
    > za pieni?dze do psychologa.

    Czyli dochodzimy do wniosku, ze lista 'praca.dyskusje' jest dla
    sfrustrowanych pracownikow, ktorzy moga na niej wylewac zale, wieszac psy na
    swoich szefach, albo pocieszac sie nawzajem. Natomiast nie jest dla
    pracodawcow, ktorzy probuja pokazac, ze 'druga strona' nie jest taka latwa i
    przyjemna jak sie wydaje.
    Dla nich sa psychologowie.

    Ciekawa koncepcja...

    MM