PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tłumaczenie angielskich nazw stanowisk pracy

  • 1. Data: 2002-06-21 17:44:30
    Temat: Tłumaczenie angielskich nazw stanowisk pracy
    Od: "john" <d...@p...onet.pl>

    czy gdzies w internecie mozna znalezc opis polskich odpowiednikow ?,
    czy ktos z Panstwa moglby pomoc ?

    pozdrawiam

    Jerzy

  • 2. Data: 2002-06-21 20:22:25
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    d...@p...onet.pl (john) wrote in <aevoiv$o4l$1@news.tpi.pl>:

    >czy gdzies w internecie mozna znalezc opis polskich odpowiednikow ?,
    >czy ktos z Panstwa moglby pomoc ?

    Rzuc nazwy na grupe - moze pomozemy....

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-06-22 06:50:57
    Od: Benny <b...@g...pl>

    In article <aevoiv$o4l$1@news.tpi.pl>, d...@p...onet.pl says...
    > czy gdzies w internecie mozna znalezc opis polskich odpowiednikow ?,
    > czy ktos z Panstwa moglby pomoc ?

    sprobuj zapodac ten temat na pl.hum.tlumaczenia

    Pzdr.

  • 4. Data: 2002-06-23 10:52:42
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "john" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy gdzies w internecie mozna znalezc opis polskich odpowiednikow ?,
    > czy ktos z Panstwa moglby pomoc ?

    Słownik angielskojęzycznych nazw stanowisk pracy wraz z opisami zakresu
    obowiązków kiedyś był na
    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22557.html
    mam tą stronę ściągniętą ale nie sprawdzałem czy nadal tam jest

    Adam