PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie - ile odliczen ?

  • 1. Data: 2002-06-21 19:30:16
    Temat: Umowa-zlecenie - ile odliczen ?
    Od: "Kaktusak" <r...@p...interklub.pl>

    Podpisalem umowe na 1 miesiac za 1000 brutto , ile dostane na reke ( powinno
    byc 700 zl)
    Jakie bede odliczenia przy umowie ( poza podatkiem > 20% ?)
    Dotad pracowalem w innej firmie i tam odliczali mi tylko podatek
    Sytuacja prawa - nie wiem czy to wplywa , jak dotad student ale obrona w
    polowie lipca a pozniej od pazdziernika uzupelniajace (zastanawiam sie czy
    to wplynie np na oplaty na za zus przez wakacje> za miesiacu powinnem
    podpisac normalna umowe o prace ale jesli beda jeszcze chcieli zlecenie to
    co ? > w poprzedniej pracy naciskali w polowie roku o dostarczenie podbitej
    legitymacji jak konczyla sie jej waznosc )

    --

    pozdrowienia
    "Nie badz woda , nie daj sie nabrac"