PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca

  • 1. Data: 2002-06-21 19:15:37
    Temat: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl>

    .. Dziśiaj jestem w nastroju - zabić cały świat ! Oto uzasadnienie. Mam 52
    lata. Prywatną firmę prowadzę od 1982 roku, to już 20 lat. Nie jestem
    bussinesmanem w białych skarpetkach. Zacząłem sam w branży medycznej, w tej
    chwili mam 14 pracowników i potrzebuję jeszcze trzech w przeciągu
    najbliższych dwóch miesięcy. Dlaczego uważam warszawski rynek pracy za
    zdemoralizowany? Ponieważ 90% szukających pracy jest z tak zwanej ściany
    wschodniej - suwalskie, białostockie, lubelskie, rzeszowskie itp. Niestety
    poziom wiedzy i inteligencji? tych kandydatów jest "dyskusyjny" . Zapytani o
    oczekiwania finansowe mówią 500.- do 800.- PLN - i jest oczywiste , że za
    tę sumę nie utrzymają się w Warszawie nawet przez tydzień. Zapytane podczas
    rozmowy kwalifikacyjnej o najpełniej opanowany rodzaj pracy szczerze
    odpowiadają "najlepiej robię laskę". Kochani mam w D,,,, WASZE ZŁUDZENIA ALE
    REALITY SHOW IS LIKE THESE.
    Po drugiej stronie stoją kandydaci z Warszawy. Mniej więcewj tak samo nic
    nie umieją, za to życzą sobie 3000,- zł netto za to samo NIC!!!!
    Może jeztem niesprawiedliiwy w ocenie- zawsze musi być jakieś uogólnienie.
    Jeżeli ktoś z was myśli innaczej zapraszam w poniedziałek do "wyborczej" Ja
    naprawdę szykam człowieka chętrnego do pracy
    A teraz plujcie na mnie do woli
    Piotr Piotrowski
    Nic z tego co napisałem nie jest zełgane
    Jerśli macie ochotę to walczcie ze mną 832-70-48 (w godzinach pracy)
    Naprawdę wszystkich Was szanuję, ale siebie też,
    Nie ukrywam się pod emalką, podaje swoje imię i nazwisko, telefon itp. Nioe
    komentukcie więc, że głupi .... coś brechtya i nie wie o co mu chodzi
    Pozdrowienia
    Piotr Piotrowski
    p...@g...pl

  • 2. Data: 2002-06-21 19:34:39
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl>

  • 3. Data: 2002-06-21 20:04:58
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

> [...]

    podczas
    > rozmowy kwalifikacyjnej o najpełniej opanowany rodzaj pracy szczerze

    Wprost trudno mi uwierzyc, ze tak wyglada Warszawa ..............
    Ciesze sie, ze mieszkam w Krakowie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2002-06-21 20:11:15
    Od: <w...@p...onet.pl>

    To co napisales jest dla mnie rowniez szokiem, po prostu wierzyc mi sie nie
    chce, ze tak sie ludzie zachowuja, sam jestez "zza wschodniej sciany", ale ja
    to w innej atmosferze sie wychowywalem, nie bede sie wywodzil jaka atmosfera,
    ale ogolnie rzecz biorac - musiales miec naprawde duzego pecha, ze tafiles na
    takich kretynow.... niestety - mi dB udalo sie zatrudnic w powaznej firmie
    (czyt.: duza korporacja) bez zadncyh problemow - nie wiem, ale warszawka to
    chyba ma to do siebie - ze chamow nie sieja sami przyjezdzaja... tak wiec zycze
    Ci na trafienie na dpowiednia osobe.

    --
    rafi pozdrawia
    www.e-zlecenie.pl - pierwsza internetowa giełda zleceń

  • 5. Data: 2002-06-21 20:24:26
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Nic z tego co napisałem nie jest zełgane
    >
    > Pozdrowienia
    > Piotr Piotrowski
    > p...@g...pl

    hmmmm....Szczecin....tak 30 osob na 1-o miejsce to standard

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2002-06-21 20:41:30
    Temat: wściekły krwiopijca
    Od: <y...@p...onet.pl>

    > Jerśli macie ochotę to walczcie ze mną 832-70-48 (w godzinach pracy)

    Nikt z Tobą walczyć nie będzie !!! Nie podoba się to zwijaj interes i "won za
    Don". Na twoje miejsce sa następni, a takich superspecjalistów jak Ty, to
    witają z otwartymi ramionami w USA. Kup se bilet i pa!!!

  • 7. Data: 2002-06-21 21:52:55
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

    "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl> wrote in message
    > .. Dziśiaj jestem w nastroju - zabić cały świat ! Oto uzasadnienie. Mam 52
    > lata. Prywatną firmę prowadzę od 1982 roku, to już 20 lat. Nie jestem
    > bussinesmanem w białych skarpetkach.

    ale sloma z butow wylazi...

    >Zacząłem sam w branży medycznej, w tej
    > chwili mam 14 pracowników i potrzebuję jeszcze trzech w przeciągu
    > najbliższych dwóch miesięcy.

    ciekawe, nagle potrzeba rozwoju po 20 latach, czy pare osob wylecialo z
    pracy???

    > tę sumę nie utrzymają się w Warszawie nawet przez tydzień.

    czyżby??

    >Zapytane podczas
    > rozmowy kwalifikacyjnej o najpełniej opanowany rodzaj pracy szczerze
    > odpowiadają "najlepiej robię laskę". Kochani mam w D,,,, WASZE ZŁUDZENIA
    ALE

    jaaassssnnnneeee

    z drugiej strony to pocieszajace , ze 90 % ze sciany wschodniej "najlepiej
    robią laskę"...

    bez komentarza

    > REALITY SHOW IS LIKE THESE.

    moze za duzo przed telewizorem sie spedza czasu???(big brother te sprawy ;)
    jak to sie nazywa??? makaronizmy???

    Poza tym ciekawia mnie jeszcze dwie rzeczy:

    1. Na ile wyceniasz tą wspaniala posade, ktorej nikt nie chce...
    2. NIby taki powazny pracodawca, a co syn mu wspomnial o grupie dyskusyjnej
    (w koncu informatyk hehe), nie zostal potraktowany powaznie i co , od razu
    pretensje, zale??? NIe swiadczy to dobrze o Twoim/Panskim profesjonalizmie.
    (choc ogloszenie do "wyborczej" to juz wyzsza szkola jazdy...)

    pozdr. Wojtas (ze sciany wschodniej he he ........................)

  • 8. Data: 2002-06-21 21:56:46
    Od: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>

    "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl> wrote in message
    >Nic z tego co napisałem nie jest zełgane

    eh....

    > Jerśli macie ochotę to walczcie ze mną 832-70-48 (w godzinach pracy)
    > Naprawdę wszystkich Was szanuję, ale siebie też,

    ktos kto w ten sposob sie wypowiada, wcale nei szanuje innych, a tym
    bardziej siebie...

    pozdr. Wojtas

    p.s. Nie wiem czy nie zauwazyliscie ze co jakis czas zdarza sie taki
    pracodawca, co to taki biedny, ze nei moze znalezc pracownika (ostatnio to
    chyba bezplatne praktyki w Wawie, z mozliwoscia przedluzenia...)

  • 9. Data: 2002-06-21 23:11:37
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 21 cze 2002, "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl> zapodal(a):

    Coz ,prosilem o wyjasniejnie wiec czuje sie w obowiazku odpowiedziec.

    > .. Dziśiaj jestem w nastroju - zabić cały świat ! Oto uzasadnienie.
    > Mam 52 lata.

    Nie ma znaczenia.

    >Prywatną firmę prowadzę od 1982 roku, to już 20 lat.

    jw.

> [...]
    > lubelskie, rzeszowskie itp. Niestety poziom wiedzy i inteligencji?
    > tych kandydatów jest "dyskusyjny" . Zapytani o oczekiwania finansowe

    Az. tak nisko?

    > - i jest oczywiste , że za tę sumę nie
    > utrzymają się w Warszawie nawet przez tydzień.

    Zgadza sie. Zwlaszcza za 500 PLN:(

    > Zapytane podczas
    > rozmowy kwalifikacyjnej o najpełniej opanowany rodzaj pracy szczerze
    > odpowiadają "najlepiej robię laskę".

    Jakos nie czce mi sie wierzyc.

    Kochani mam w D,,,, WASZE
    > ZŁUDZENIA ALE REALITY SHOW IS LIKE THESE.

    A o co chodzi?

    > Po drugiej stronie stoją kandydaci z Warszawy. Mniej więcewj tak samo
    > nic nie umieją, za to życzą sobie 3000,- zł netto za to samo NIC!!!!

    Nie nic, a za swoja prace. A ze za duzo? Nikt ci nie kaze zatrudniac.

> [...]
    > uogólnienie. Jeżeli ktoś z was myśli innaczej zapraszam w
    > poniedziałek do "wyborczej" Ja naprawdę szykam człowieka chętrnego do

    Nie mam ochoty na nikogo pluc.

    > Nic z tego co napisałem nie jest zełgane

    Mam nadzieje, ze to o ludziach ze "sciany wschodniej", to jednak
    przekoloryzowales.

    > Jerśli macie ochotę to walczcie ze mną 832-70-48 (w godzinach pracy)
    > Naprawdę wszystkich Was szanuję, ale siebie też,

    I na odwrot.

    > Nie ukrywam się pod emalką, podaje swoje imię i nazwisko, telefon
    > itp.

    Lukasz Skorupka, Teleofn na zyczenie przez priv. Nie chce, zeby jakies
    Yamachy go poznaly:)

    Nioe komentukcie więc, że głupi .... coś brechtya i nie wie o co

    Nie komentuje:)

    mu chodzi Pozdrowienia
    > Piotr Piotrowski

    Pozdrowienia.

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.

  • 10. Data: 2002-06-22 04:02:23
    Temat: Re: wściekły krwiopijca
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Don". Na twoje miejsce sa następni, a takich superspecjalistów jak Ty, to
    > witają z otwartymi ramionami w USA. Kup se bilet i pa!!!

    O boze to znowu ON!!!