PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wściekły pracodawca raz jeszcze

  • 1. Data: 2002-06-21 16:50:12
    Temat: Wściekły pracodawca raz jeszcze
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl>

    Cóż, treść mojego ogłoszenia jest już w dyskusji zacytowana. Naprawdę po
    informacjach od mojego syna(informatyk, projektant www itp.) potraktowałem
    ogłoszenia w tych grupach poważnie. Po smutnych doświadczeniach w
    poniedziałek ukaże się moje ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika w
    "WYBORCZEJ" . Wiem, że następny tydzień mam przesr..... ale nie mam innego
    wyjścia, ani też za grosz zaufania do hobbystów internetowych. Dziękuję za
    głosy w dyskusji, o tyle lepiej, że nie sam wylewam żale.
    P.S. Ogłoszenie dotyczy Warszawy - najbardziej zdemoralizowanego miasta,
    jeśli chodzi o rynek pracy. Uzasadnienie powyższego poglądu na żeczenie
    Pozdrowienia
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-21 16:55:42
    Temat: Re: Wściekły pracodawca raz jeszcze
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 21 cze 2002, "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl> zapodal(a):

    P.S. Ogłoszenie dotyczy Warszawy -
    > najbardziej zdemoralizowanego miasta, jeśli chodzi o rynek pracy.
    > Uzasadnienie powyższego poglądu na żeczenie Pozdrowienia
    > Piotr

    Poprosze jesli mozna. Sam wlasnie koncze studia i bede (moze) tu pracowal

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.

  • 3. Data: 2002-06-21 17:04:08
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Uzasadnienie powyższego poglądu na żeczenie

    Zycze sobie ;-).

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-06-23 11:13:55
    Temat: Re: W?ciekły pracodawca raz jeszcze
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 18:50:12 +0200, "Piotr Piotrowski"

    >P.S. Ogłoszenie dotyczy Warszawy - najbardziej zdemoralizowanego miasta,
    >jeśli chodzi o rynek pracy. Uzasadnienie powyższego poglądu na żeczenie

    Owszem - najbardziej zdemoralizowanego. Ale nie tylko od strony
    pracobiorców - pracodawców też.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 5. Data: 2002-06-24 10:44:20
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>

    Ja tez sobie zycze, a tak na marginesie na jakie stanowisko szukasz
    chetnych?

    Pozdrawiam

    Agnieszka