PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    From: "Wojtas" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca
    Date: Fri, 21 Jun 2002 23:52:55 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@z.lan.bialystok.pl

    "Piotr Piotrowski" <p...@g...pl> wrote in message
    news:aevtrs$ilk$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > .. Dziśiaj jestem w nastroju - zabić cały świat ! Oto uzasadnienie. Mam 52
    > lata. Prywatną firmę prowadzę od 1982 roku, to już 20 lat. Nie jestem
    > bussinesmanem w białych skarpetkach.

    ale sloma z butow wylazi...

    >Zacząłem sam w branży medycznej, w tej
    > chwili mam 14 pracowników i potrzebuję jeszcze trzech w przeciągu
    > najbliższych dwóch miesięcy.

    ciekawe, nagle potrzeba rozwoju po 20 latach, czy pare osob wylecialo z
    pracy???

    > tę sumę nie utrzymają się w Warszawie nawet przez tydzień.

    czyżby??

    >Zapytane podczas
    > rozmowy kwalifikacyjnej o najpełniej opanowany rodzaj pracy szczerze
    > odpowiadają "najlepiej robię laskę". Kochani mam w D,,,, WASZE ZŁUDZENIA
    ALE

    jaaassssnnnneeee

    z drugiej strony to pocieszajace , ze 90 % ze sciany wschodniej "najlepiej
    robią laskę"...

    bez komentarza

    > REALITY SHOW IS LIKE THESE.

    moze za duzo przed telewizorem sie spedza czasu???(big brother te sprawy ;)
    jak to sie nazywa??? makaronizmy???

    Poza tym ciekawia mnie jeszcze dwie rzeczy:

    1. Na ile wyceniasz tą wspaniala posade, ktorej nikt nie chce...
    2. NIby taki powazny pracodawca, a co syn mu wspomnial o grupie dyskusyjnej
    (w koncu informatyk hehe), nie zostal potraktowany powaznie i co , od razu
    pretensje, zale??? NIe swiadczy to dobrze o Twoim/Panskim profesjonalizmie.
    (choc ogloszenie do "wyborczej" to juz wyzsza szkola jazdy...)

    pozdr. Wojtas (ze sciany wschodniej he he ........................)