PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowy o pracę przy rozmowie kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2003-11-22 22:28:34
    Temat: Umowy o pracę przy rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "PASQDA" <p...@e...ath.cx>

    Witam serdecznie :)

    Poraz kolejny na rozmowie o pracę spotkałam się z prośbą ewentualnego
    pracodawcy o przedstawienie świadectw z poprzednich miejsc pracy.
    Mam pytanie czy powinnam te świadectwa przedstawiać i o czym to świadczy?
    Domyślam się, że może chodzić o formę rozwiązania umów z poprzednimi
    firmami, ale czy tylko?

    Pozdrawiam serdecznie
    PASQDA

  • 2. Data: 2003-11-22 22:38:54
    Temat: Re: Umowy o pracę przy rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: "Asia Witek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "PASQDA" <p...@e...ath.cx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mam pytanie czy powinnam te świadectwa przedstawiać i o czym to świadczy?
    > Domyślam się, że może chodzić o formę rozwiązania umów z poprzednimi

    tez, ale moze potencjalny pracodawca chce sprawdzic Twoja prawdomownosc i
    czy faktycznie pracowalas tam gdzie twierdzisz ze pracowalas ;)
    Gdzies sie wypowiadal jakis "Pracodawca" na temat przekretow pisanych w CV
    przez kandydatow do pracy, tzn bajery gdzie to oni nie pracowali i kim tam
    nie byli- rekord pobil ludz deklarujacy prace w firmie ktorej wlascicielem
    byl rzeczony "Pracodawca" ;))

    Asiek

  • 3. Data: 2003-11-22 22:54:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Mam pytanie czy powinnam te świadectwa przedstawiać i o czym to świadczy?
    > Domyślam się, że może chodzić o formę rozwiązania umów z poprzednimi

    Mozna tez na tej podstawie zweryfikowac ilosc dni chorobowych pracownika
    (nie wiem za jaki okres jest obowiazek to wpisywac w swiadectwo- calosc czy
    ostatni rok-dwa?).
    Równiez wynagrodzenie, jesli calosc byla wyplacana na pdst. umowy o prace,
    kary, jesli byly i zostaly wpisane w swiadectwo, a takze powinien byc
    rozpisany czas zatrudnienia na poszczegolnych stanowiskach w ramach firmy
    (np. ktos kto zglasza sie jako kierownik z 3 letnim stazem, moze sie okazac
    sprzedawca z trzyletnim stazem, ktorego zwolniono po 2 miesiacach pracy jako
    samodzielny kierowniki punktu)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Pozdrawiam serdecznie
    > PASQDA

    ---

  • 4. Data: 2003-11-24 08:38:56
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    spotkałam się z prośbą ewentualnego
    > pracodawcy o przedstawienie świadectw z poprzednich miejsc pracy.
    o czym to świadczy?

    Może po prostu chcą zobaczyć ile rzeczywiście delikwent miał wpisanego na
    umowie wynagrodzenia (lub inne warunki) i jak to się ma do przedstawionych
    oczekiwań.

  • 5. Data: 2003-11-24 10:53:23
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może po prostu chcą zobaczyć ile rzeczywiście delikwent miał wpisanego na
    > umowie wynagrodzenia (lub inne warunki) i jak to się ma do przedstawionych
    > oczekiwań.

    Na swiadectwie pracy nie pisze sie kwoty wynagrodzenia.

    m.