PracaGrupypl.praca.dyskusje › au-pair

  • 1. Data: 2003-11-23 09:55:26
    Temat: au-pair
    Od: "Pawliniak" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie.Czy można zostać au-pair będąc mężczyzną?Z tego co wiem to zawsze
    wyjeżdzały kobiety choć kiedyś usłyszałem od znajomego ze do Stanów biorą
    nawet facetów.Czy znacie przypadki facetów au-pair?Może znacie biura
    pośredników oferujace taka prace dla mężczyzn.Chciałbym podjąć taka prace w
    Anglii lub w stanach aby podszkolic język.Jak na razie zbieram wszelkie
    informacje o au-pair.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-26 13:07:05
    Temat: Re: au-pair
    Od: "perfidia" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Pawliniak" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0300.00000b2f.3fc0840d@newsgate.onet.pl...
    > Witajcie.Czy można zostać au-pair będąc mężczyzną?

    Można. Ja byłam au-pair w USA i miałam kumpli, którzy opiekowali się
    dziećmi. Niestety masz dużo mniejsze szanse niż dziewczyny i mężczyzn biorą
    raczej rodziny wielodzietn (moj kumpel mial 6 dzieci). Ja byłam z EF ale oni
    organizują takie wyjazdy tylko do Stanów. Mysle, że jednka każda agencja
    wysyła mężczyzn. Sprawdź na firmowych stronach, tam są warunki uczestnictwa
    w programie.
    Jak masz jakieś inne pytania to na priv.
    Perfidia

  • 3. Data: 2003-11-28 11:54:28
    Od: "sandra.m" <a...@o...pl>

    Hmmm, ja rowniez byłam jako aupair i takze wyjechałam dzięki firmie EF. Z
    tego co wime to firma EF nie tylko wysyła młodzież do Stanów ale i także
    krajów europejskich. Drugą firmą obok EF (chodzi mi o wiarygodność) jest
    Inter Exchange. No cóż baw się dobzre w USA .
    s.m.
    Użytkownik perfidia <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Zz1xb.126199$E...@n...chello.at...

> [...]
    uczestnictwa
    > w programie.
    > Jak masz jakieś inne pytania to na priv.

    ---