PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ochronie srodowiska ????

  • 1. Data: 2003-11-22 20:35:05
    Temat: Praca w ochronie srodowiska ????
    Od: "Joanna Neubauer" <j...@p...pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem absolwentka Ochrony Srodowiska, przegladam gazety, grupy, itd .... i
    nic
    Nie ma pracy dla ludzi z tej branzy. Czy ktos moglby mi
    podpowiedziec/polecic gdzie jeszcze moglabym szukac? Prawdę powiedziawszy
    jestem trochę zdesperowana.

    Pozdrawiam

    Joanna

  • 2. Data: 2003-11-22 21:22:33
    Temat: Re: Praca w ochronie srodowiska ????
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Joanna Neubauer" <j...@p...pl> ihn
    news:bpohaf$6k3$1@atlantis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > Nie ma pracy dla ludzi z tej branzy. Czy ktos moglby mi
    > podpowiedziec/polecic gdzie jeszcze moglabym szukac?

    IIRC Shell kiedyś szukał ludzi z takim wykształceniem, albowiem
    rozwijają programy ochrony środowiska, zmniejszania zanieczyszczeń
    i tym podobne - być może w takich firmach coś znajdziesz.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 3. Data: 2003-11-23 15:42:09
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Joanna Neubauer" <j...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > Nie ma pracy dla ludzi z tej branzy. Czy ktos moglby mi
    > podpowiedziec/polecic gdzie jeszcze moglabym szukac? Prawdę powiedziawszy

    Poszukaj w ogloszeniach sluzby cywilnej, dosc regularnie pojawiaja sie
    ogloszenia roznych inspektoratow, poza tym firmy zwiazane z przemyslem
    ciezkim.

    Teq