PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agent ubezpieczeniowy - realia.

  • 1. Data: 2003-11-22 17:06:03
    Temat: Agent ubezpieczeniowy - realia.
    Od: "MB" <m...@g...pl>

    Witam!

    Myślę, żeby spróbować...
    Zanim jednak to zrobię, chciałbym zasięgnąć Waszej wiedzy i opinii.
    Jak wygląda współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, ile można zarobić.
    Które wybrać na początek...
    Będę wdzięczny za wszelkie informacje, rady, uwagi...

    MB

  • 2. Data: 2003-11-23 20:29:52
    Temat: Re: Agent ubezpieczeniowy - realia.
    Od: "Asia" <k...@g...pl>

    Użytkownik "MB" napisał w wiadomości
> [...]
    zarobić.
    > Które wybrać na początek...
    > Będę wdzięczny za wszelkie informacje, rady, uwagi...

    Hej.co do tych towarzystw ubezpieczeniowych to co najwazniejsze na sam
    poczatek: w agencjach mozna zarobic duzo ale sa limity ktore trzeba wykonac
    w razie nie wywiazania sie z umowy ponosi sie koszty<duze koszty> wiec
    proponuje najlepiej pośrednika ubezpieczeniowo - finansowego. Ja od ponad
    roku pracuje w firmie posrednictwa ubezpieczeniowego FMG international s.a.
    zero limitow wyrabiania norm.to co zrobie jest dla mnie i nikt mnie nie
    stresuje nie ustawia. sama sobie jestem kierownikiem.jesli potrzebuje pomocy
    ide pytam i wszystko oki.polecam serdecznie.w razie potrzeby sluze pomoca.
    pozdrawiam Asia.
    k...@o...pl

  • 3. Data: 2003-11-24 10:10:00
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Użytkownik "MB" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zarobić.
    > Które wybrać na początek...
    > Będę wdzięczny za wszelkie informacje, rady, uwagi...

    Bylem Agentem CU. Szkoda słów.

  • 4. Data: 2003-11-24 22:53:27
    Od: "Darek Kościński" <d...@x...wp.pl>

    A może się do tego zawodu nie nadajesz? Szkoda słów.
    Dario.