PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test Thomasa

  • 1. Data: 2007-07-14 19:24:24
    Temat: Test Thomasa
    Od: sooobi <...@s...pl>

    Hej, szukalem w necie ale nie moglem znalezc, chodzi mi o test thomasa.
    Cikawy jestem jakie rzeczy sa w tym tescie, mial ktos robiony taki test,
    jak rzeczy sa tam do zrobienia??
    Dzieki z gory za pomoc
    Bartek

  • 2. Data: 2007-07-15 18:27:40
    Temat: Re: Test Thomasa
    Od: Karolina Kostrzewa <carollas@plumk_interia._pl>

    sooobi pisze:
    > Hej, szukalem w necie ale nie moglem znalezc, chodzi mi o test thomasa.
    > Cikawy jestem jakie rzeczy sa w tym tescie, mial ktos robiony taki test,
> [...]

    ja mialam na warsztatach - jest to test polegajacy na tym ze w rzedzie
    masz 4 cechy charakteru i musisz zakreslic taka, ktora najbardziej do
    ciebie pasuje i taka ktora najmniej. Ale wylacznie w danej linijce,
    zatem zdarza sie ze w jednej wybierasz twierdzenie A jako najbardziej
    pasujace, a w innej moze sie zdarzyc ze wybierzesz tw A jako najmniej
    pasujace.
    Pozdrawiam
    KK