PracaGrupypl.praca.dyskusje › piedziesiatka

  • 1. Data: 2007-07-14 17:24:16
    Temat: piedziesiatka
    Od: T...@h...com

    co sie dzieje z programistami ktorzy maja 50 lat ?
    wszedzie w firmach informatycznych panuje "mlode srodowisko"
    wiec jaki jest naturalny szczebel rozwoju dla tak wiekowego
    informatyka
    gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie, na jaki zawod programiscie
    najwatwiej sie przekwalifikowac ?

  • 2. Data: 2007-07-14 17:26:17
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    T...@h...com napisał(a):
    > co sie dzieje z programistami ktorzy maja 50 lat ?

    A sa tacy?;P

    > wszedzie w firmach informatycznych panuje "mlode srodowisko"
    > wiec jaki jest naturalny szczebel rozwoju dla tak wiekowego
    > informatyka

    Kierownik, dyrektor, prezes :)

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-14 17:26:50
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > informatyka
    > gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie, na jaki zawod programiscie

    Zostają projektantami, kierownikami projektów, a w konsekwencji dyrektorami.

    A papiery tych, którym się przekwalifikować nie udało i nadal aplikują
    na stanowiska programistów, lądują w segregatorach okrągłych. Z różnych
    względów.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2007-07-14 17:27:30
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > A sa tacy?;P

    Miałem takiego jednego ze 2 lata temu. Segregator okrągły. Po prostu.

  • 5. Data: 2007-07-14 18:26:16
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > co sie dzieje z programistami ktorzy maja 50 lat ?
    > wszedzie w firmach informatycznych panuje "mlode srodowisko"
    > wiec jaki jest naturalny szczebel rozwoju dla tak wiekowego
    > informatyka

    Projektant (lub wyżej), kariera naukowa (profesorowie przeróżnej
    maści), albo najzwyczajniej w świecie - jest potrzebny do
    utrzymywania napisanego wieki temu (i przez niego) softu. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2007-07-14 19:21:14
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    Użytkownik <T...@h...com> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > informatyka
    > gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie, na jaki zawod programiscie

    A to Polska właśnie ;-)

  • 7. Data: 2007-07-14 19:33:54
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A papiery tych, którym się przekwalifikować nie udało i nadal aplikują na
    > stanowiska programistów, lądują w segregatorach okrągłych. Z różnych

    ...lub właścicielami (pracownikami) firm, które wciąż znajdują nabywców na
    soft stworzony kilkanaście lat temu (foxy, clipery, pascale dla dos)

    Mają swoje nisze (ci obrotniejsi), ograniczony krąg klientów i całkiem
    nieźle z tego żyją.

    W dużych zakładach produkcyjnych głównymi informatykami pozostają ludzie
    bliżej 50-tki

    Hmm...ciekawe co z programistami po 60-tce? Czy tacy istnieją ;-)

    No cóż, zatrudnienie programisty w wieku po 35-tce to luksus, na który nie
    każdy pracodawca może sobie pozwolić...

  • 8. Data: 2007-07-14 20:28:18
    Od: "CZYSCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik <T...@h...com> napisał w wiadomości
    .com...

    > gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie,

    A musi gdzieś znaleść? Jest jakieś prawo fizyki, które go do tego zmusza?

  • 9. Data: 2007-07-14 21:30:18
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    T...@h...com napisał(a):

> [...]
    > informatyka
    > gdzie on (ona) moze znalesc zatrudnienie, na jaki zawod programiscie

    Istotne sa umiejętności, a nie wiek. Jak ktoś się zatrzymał na poziomie DOSa,
    Clippera i sieci Novell, to może mieć problem.

  • 10. Data: 2007-07-15 05:26:40
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > i sieci Novell

    czepne się o tyle, że novell jakoś tam stara sie iść do przodu, co najwyzej guta nie
    nadazyła i gdzieś daeko w tyle pozostała...

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*