PracaGrupypl.praca.dyskusje › Management Trainer - Wasze sugestie...

  • 1. Data: 2007-07-13 22:13:36
    Temat: Management Trainer - Wasze sugestie...
    Od: Janko Muzykant <s...@g...com>

    Witam,
    Siostra ma juz umowiona rozmowe kwalifikacyjna na stanowisko
    Management Trainer. Ma solidne przygotowanie wykladowcze (praca na
    Uczelni) i duzo oleju w glowie. Czy mielibyscie jakies sugestie
    dotyczace przygotowania do tej rozmowy (a czasu bardzo malo). Na czym
    sie skupic? O co moga zapytac? Jak odpowiadac...

    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie

    ---
    Pozdrawiam
    Kuzyn Elmo

  • 2. Data: 2007-07-13 22:17:22
    Temat: Re: Management Trainer - Wasze sugestie...
    Od: blooregard <b...@o...eu>

    Je li ma du o oleju, poradzi sobie bez sugestii.
    Co do odpowiedzi: proste i na temat.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-07-14 12:50:39
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Osoba na tym stanowisku powinna potrafic sie zachowac na rozmowie o prace i
    byc obyta w podstawach negocjacji.
    Czy wykladowca jest dobrym ternerem czas pokaze ,bo w tej sytuacji nastepuje
    zmiana roli to nie ty oceniacsz tylko Ciebie oceniaja .
    Wazna jest wysoka komunikatywnosc i doswiadczenie .

    Jesli chhodzi o sam proces rekrutacji to moga wystapic nastepujace pytania
    :

    - jak sie znalazla Pani w pierwszej pracy ?
    - jakie ma Pani plany zawodowe ? (rozwój m dlasze ksztalecenie)
    - co sklania Pania do zmiany pracy ?
    - ile i jakie Pani zna jezki obce? (czemu tak malo i tak slabo)
    - najwieszka poraza zawodowa (jak sobie radzi ze stresem)
    - najwiekszy sukces (jakie masz kryteria oceny i wartosci) = doktorat w B2B
    nie musi byc sukesem , ale pozyskanie grantów z UE na baadania tak .

    pozdrawiam

    rafal

  • 4. Data: 2007-07-14 17:30:53
    Od: Janko Muzykant <s...@g...com>

    On Jul 14, 1:50 pm, "konto" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - najwiekszy sukces (jakie masz kryteria oceny i wartosci) = doktorat w B2B
    > nie musi byc sukesem , ale pozyskanie grantów z UE na baadania tak .

    Dzieki wielkie rafal,
    Zapomnialem dodac, ze siostra mieszka od kilku miesiecy w UK i to tam
    wlasnie stara sie o wspomniana wyzej posade - podejrzewam jednak, ze
    pytania sa z pewnoscia takie same/podobne.

    A na czym w zasadzie polega robota "Management Trainer"? Czy masz moze
    doswiadczenia z pierwszej reki?

    ---
    POzdrawiam
    Kuzyn Elmo

  • 5. Data: 2007-07-15 07:22:45
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    >A na czym w zasadzie polega robota "Management Trainer"? Czy masz moze
    >doswiadczenia z pierwszej reki?

    Jakby to powiedzieli w Angli "Boze chron Królowa " - czlowiek idzie do
    pracy ,ale nie wie na czym ona polega.
    Przypomina mi to posty typu ile "wziasc " od zlecenia lub miesiecznie ....

    Czym sie zajmuje , prowadzeniem szkolen-kursów z tematyki B2B m.in.:
    negocjacje cenowe , nawiazywanie miedzynarodowych kontaktów handlowych ,
    zarzadzenie personelem , motywacja zespolu , planowanie okresowe.itp itd

    Co do rekrutacji to za pózno dodales , iz sprawa ma sie w GB o czym nie mam
    GREEN pojecia .

    pozdrawiam

    rafal

  • 6. Data: 2007-07-15 08:41:59
    Od: Janko Muzykant <s...@g...com>

    On Jul 15, 8:22 am, "konto" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Co do rekrutacji to za pózno dodales , iz sprawa ma sie w GB o czym nie mam

    Mimo,ze w GB, to podejrzewam, ze pytania na rozmowie sa zblizone i
    Twoje uwagi na pewno sie jej przydadza. W kwestii samego zawodu, to
    czy przygotowuja cie do tego bys prowadzil owe zajecia na bazie
    wlasnych doswiadczen, czy tez po prostu oczekuja dobrych umiejetnosci
    prowadzenia tego typu kursow i przekazywania wiedzy?

    Wiem, ze to glupie z pozoru pytania, ale w wymogach roboty bylo duzo o
    predyspozycjach osobowych i umiejetnosciach przemawiania...

    Bede raz jeszcze wdzieczny za wszelkie pomocen sugestie.

  • 7. Data: 2007-07-15 09:04:33
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    poszukaj hasel :

    Coaching
    Mentoring

    pozdrawiam

    rafal

  • 8. Data: 2007-07-15 16:52:01
    Od: Janko Muzykant <s...@g...com>

    On Jul 15, 10:04 am, "konto" <k...@o...pl> wrote:
    > poszukaj hasel :
    >
    > Coaching
    > Mentoring
    >
    > pozdrawiam
    >
    > rafal

    Parafrazujac Cezara, "bylem, zobaczylem i dalem sie pokonac"... ;
    ( Myslalbym, ze wspomniane Coaching i Mentoring bylyby zwiazane z
    praca gdyby nie fakt, ze siostrzyczke zaproszono na interview na bazie
    przeslanego prze nia CV (belferska praca na wyzszej uczelni) i
    wyszczegolnionych w wymogach pracy zdolnosciach "osobowo-mentalnych".

    Wciaz usilujemy sie do tego przygotowac, ale nie dokonca wie ona
    naczym sie skupic i jak sie dobrze przygotowac do interview... ;(