PracaGrupypl.praca.dyskusje › Administrator sieci - jakie wynagrodzenie

  • 1. Data: 2007-07-14 13:35:36
    Temat: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
    Od: "derek" <d...@w...pl>

    Witam
    Ile według Was powinien zarabiac administrator z 2-letnim
    doswiadczeniem, ktory mialby opiekowac sie siecia:
    - na ok 60 komputerow - wszystkie wersje windowsa ;( ,
    - 2 serwery: linux i windows - poczta, www, antywirus, serwer plikow
    - tworzenie i aktualzacja strony firmowej
    - archiwizacja dokumentacji
    no i oczywiscie help desk...

    Lokalizacja: Rzeszow

    -------------
    Pozdrawiam
    derek

  • 2. Data: 2007-07-14 13:42:22
    Temat: Re: Administrator sieci - jakie wynagrodzenie
    Od: Any User <t...@t...pl>

    > Ile według Was powinien zarabiac administrator z 2-letnim
    > doswiadczeniem, ktory mialby opiekowac sie siecia:

    Co to znaczy "powinien"? Ja Ci mogę powiedzieć, że w Poznaniu mogę kogoś
    z takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,
    natychmiastowo.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-07-14 16:14:08
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    W wiadomosci: f7ajrs$2lcr$...@o...icpnet.pl,
    Any User <t...@t...pl> napisal(a):

> [...]
    > kogoś z takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    > trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,

    W dniu dzisiajszym jest to najlepszy tekst jaki slyszalem lub czytalem :)

    Rafal

  • 4. Data: 2007-07-14 18:09:55
    Od: "derek" <d...@w...pl>

> [...]
    > z takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    > trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,

    Mam nadzieje ze moj przyszly pracodawca tego nie czyta bo z takim podejsciem
    do sprawy, takimi argumentami bedzie ciezko :(
    Dodam ze nie jest to praca typu jak uruchomic Pani Krysi worda bo sobie
    skasowala
    ikonke z pulpitu. Odpowiedzialnosc za funkcjonowanie sieci jest duza, jej
    awaria
    powoduje calkowity paraliz firmy (dzialalnosc produkcyjna) i spore straty..
    Jak mialbym brac to na siebie za taka kase to dziekuje.
    Dodam ze sprzet jest dos leciwy i wymaga czestej naprawy, nie wspomne
    o duzym zapyleniu.. Chodzi mi oczywiscie o szacunkowe zarobki.

  • 5. Data: 2007-07-14 20:33:56
    Od: Adam <a...@n...ble>

    Dnia Sat, 14 Jul 2007 15:35:36 +0200, derek napisał(a):

> [...]
    > - 2 serwery: linux i windows - poczta, www, antywirus, serwer plikow
    > - tworzenie i aktualzacja strony firmowej

    4000 netto.

  • 6. Data: 2007-07-14 21:22:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7b3fo$128$1@atlantis.news.tpi.pl derek
    <d...@w...pl> pisze:

    > Mam nadzieje ze moj przyszly pracodawca tego nie czyta bo z takim
    > podejsciem do sprawy, takimi argumentami bedzie ciezko
    Nie będzie.
    Nie wiesz z kim rozmawiasz??

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-07-14 21:23:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7ajde$6jh$1@atlantis.news.tpi.pl derek
    <d...@w...pl> pisze:

> [...]
    > - 2 serwery: linux i windows - poczta, www, antywirus, serwer plikow
    > - tworzenie i aktualzacja strony firmowej

    Poniżej ~2000÷2500 do łapy bym nawet nie rozmawiał.
    To jest sporo roboty i spora odpowiedzialność.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-07-15 11:41:17
    Od: "Vlad The Ripper" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    > trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,

    Zapomniałeś dodać, że ta kasa to na tydzień.

    --
    Vlad The Ripper
    o...@p...wp.pl

  • 9. Data: 2007-07-16 11:04:19
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > z takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    > trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,

    Administrator sieci - 1300 brutto Tekst miesiąca

    Jakich leków dziś nie wziąłeś ?

    Pozdr
    Kriss

  • 10. Data: 2007-07-16 13:39:49
    Od: "Robi" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takim doświadczeniem znaleźć za pensję minimalną (aczkolwiek z
    > trudnościami), a za powiedzmy 1300 brutto bez żadnych trudności,

    Chyba że będzie to ktos kto dostał solidny spadek po rodzicach i idzie do
    pracy da zabicia wolnego czasu...