PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 21. Data: 2005-09-16 09:17:00
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > To się nazywa prawidłowe podejście do dzisiejszego rynku pracy.

    W każdej branży dąży się do odsiania "chałupników" .
    W informatyce owszem też : autoryzacje producentów ,akredytacje na wykonaie
    usług (PARP),certyfikaty CE . Dzięki temu może i rynek za pare lat będzie
    inny.Nie będzie pytań: "ile wziąć za program" bo "szef" powinnien potrafic
    wycenic czas pracy . Tylko ze wiekszosc ludzi sprowadza informatyke do
    poziomu składnia PC .

    pozdrawiam
    rafal

  • 22. Data: 2005-09-16 12:31:45
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):

    > Kolega po szkoleniu integracyjnym? ;)

    he, he dobre :)

    --
    czarny
    [:::: zmien lp na pl :: mystique at free.art.lp ::::]

  • 23. Data: 2005-09-16 13:04:04
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net> wrote in

    > Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 09:11 szanowny(a) Jan Kowalski
    > zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Informatyk raczej kupuje części osobno i sam go składa. Poza tym wypłynął
    > tutaj na wierzch mój brak zaufania do komputerów wystawionych w
    > hipermarketach typu Tesco.

    reprezentujesz schemat myslenia: informatyk == sprzetowiec;
    tymczasem informatycy to tez np. analitycy systemow, ktorzy o sprzecie
    moga nie miec bladego pojecia; albo algorytmicy; albo najzwyklejsi
    programisci;

    adas;

  • 24. Data: 2005-09-16 13:12:30
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 15:04 szanowny(a) adasiek
> [...]

    > tymczasem informatycy to tez np. analitycy systemow, ktorzy o sprzecie
    > moga nie miec bladego pojecia; albo algorytmicy; albo najzwyklejsi

    Każdy z nich zna się na tyle na komputerach, że 80% z nich złoży go bez
    problemów. Obracam się w tym środowisku.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 25. Data: 2005-09-16 13:39:49
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <2170262.GNHUtuxZHL@laptop>
    Filip "Fatman" Kata napisał(a):

    > Każdy z nich zna się na tyle na komputerach, że 80% z nich złoży go bez
    > problemów. Obracam się w tym środowisku.

    A jak nie, to pójdzie do kolegi sprzętowca.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 26. Data: 2005-09-16 13:42:53
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    Filip \Fatman\ Kata <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net> napisał(a):

> [...]
    >
    > Każdy z nich zna się na tyle na komputerach, że 80% z nich złoży go bez
    > problemów. Obracam się w tym środowisku.

    jestem informatykiem z wyksztalcenia, zawodu i z zainteresowania.
    i kupilem komputer w tesco. nie wiedzialem, ze przyniesie mi to jakas ujme ;)
    pewnie bym zlozyl jakbym sie uparl, ale po co?
    ten z tesco jest wystarczajaco ok.
    aha, jak sie zepsul, to sam nie naprawialem, nie zanosilem tez
    do tesco, ale do pierwszego serwisu ntt i naprawili (na gwarancji).

  • 27. Data: 2005-09-16 13:51:34
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgei4t$gts$1@inews.gazeta.pl>
    macko42 napisał(a):

    > jestem informatykiem z wyksztalcenia, zawodu i z zainteresowania.
    > i kupilem komputer w tesco. nie wiedzialem, ze przyniesie mi to jakas ujme ;)
    > pewnie bym zlozyl jakbym sie uparl, ale po co?

    Żeby mieć lepszy za taką samą cenę, lub taki sam za mniejszą cenę.

    > ten z tesco jest wystarczajaco ok.

    A jak odpowiadam to wszystko ok.

    > aha, jak sie zepsul, to sam nie naprawialem, nie zanosilem tez
    > do tesco, ale do pierwszego serwisu ntt i naprawili (na gwarancji).

    Z serwisami też różnie bywa. Ile czasu naprawiali? Dali jakiś w zamian na
    czas naprawy? Bo gdy np. ja kupuję sobie/komuś komputer składany z części
    i coś padnie, to mam takie układy ze sklepami, że dostaję w zamian to co
    się popsuło na czas naprawy/wysłania do serwisu.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 28. Data: 2005-09-16 14:20:08
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Filip "Fatman" Kata napisał(a):

    > Informatyk raczej kupuje części osobno i sam go składa.

    Teraz podobno najbardziej "trendy" są notebooki - informatycy też je
    sobie sami składają? ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2005-09-16 14:27:08
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > W artykule <dgei4t$gts$1@inews.gazeta.pl>

    > Żeby mieć lepszy za taką samą cenę, lub taki sam za mniejszą cenę.

    1) co to znaczy lepszy? Lepiej by mi poczte do skrzynki sciagal?
    czy dostalbym wiekszy zwrot z pit, ktory na nim rozliczylem?

    2) cena byla ok, moze po tygodniu szukania znalazlbym taki taniej, ale
    nie sadze, ze na tyle taniej ile w ten tydzien zarobilem (bo to oznaczaloby,
    ze daliby komputer i doplacili). A tak bylem po bulki, to i komputer kupilem.
    czas to pieniadz.

    > Z serwisami też różnie bywa. Ile czasu naprawiali?

    1 dzien.

    > Dali jakiś w zamian na
    > czas naprawy?

    nie, ale nie byl mi potrzebny/nie prosilem.

  • 30. Data: 2005-09-16 14:33:29
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Piotr [Fri, 16 Sep 2005 16:20:08 +0200]:

    > Teraz podobno najbardziej "trendy" są notebooki - informatycy
    > też je sobie sami składają? ;)

    Zapewniam, ze nie kupuja w TESCO ;)

    Kira