PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 11. Data: 2005-09-16 07:51:40
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 09:35 szanowny(a) Jan Kowalski
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Waska specjalizacja pozwala swidczyc coraz lepszej jakosci uslugi.

    Za to trudniej i drożej się w niej wyszkolić :)

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 12. Data: 2005-09-16 07:52:12
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jan Kowalski [Fri, 16 Sep 2005 07:35:13 +0000 (UTC)]:

    > Hm, czemu moze nie lubi/potrafi liczyć.

    Zazwyczaj swietnie potrafi :)

    > w promocji sa PC za 999 zł (lub zestaw za 1999 zl), w takiej
    > cenie nie kupisz części! a produkt markowy z 2-3 letnia gwarancją,

    ..robiony przez producentow specjalnie pod hipermarkety, czesto
    nawet opisany jako produkt do marketu. Na najtanszych komponentach,
    zazwyczaj tych zalegajacych magazyny, z ktorymi i tak nie ma za
    bardzo co zrobic. Zwykle klase gorszy niz aktualny standard zestawu.

    Do ceny od razu nalezy doliczyc 50% tego co zaplaciles, zeby moc
    wymienic najbardziej idiotyczne kawalki zestawu. Gwarancja fajna
    rzecz, ale markety serwisow firmowych na miejscu nie maja, wiec
    jak Ci cos pada to lecisz ze sprzetem w zebach do marketu, a oni
    Ci go wysylaja do naprawy i zostajesz z kieszonkowym kalulatorem
    jako proteza komputera ;)

    Swietna zabawa, nie powiem, ale jednak jakbym nie liczyla, to
    mniej pieniedzy i nerwow kosztuje zlozenie samemu...

    A, no i pomijam tu, ze zazwyczaj informatyk nie kupuje calego
    zestawu z tej prostej przyczyny, ze swoich czesci ma sporo i nie
    jest mu potrzebna zamknieta skrzynka...

    Kira

  • 13. Data: 2005-09-16 07:53:06
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > Za to trudniej i drożej się w niej wyszkolić :)

    Ale za to mniejsza konkurencja i lepsza kasa.

    pozdrawiam
    rafal

  • 14. Data: 2005-09-16 07:58:02
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > ...robiony przez producentow specjalnie pod hipermarkety, czesto
    > nawet opisany jako produkt do marketu...

    Wystarczy kupić markowy np. NTT i serwis masz na "mieście", nie musisz czekac
    na reklamacje .A co do rozbudowy nie ma problemów.Co pare lat trzeba wyienic
    sprzet : plyta nie obsluguje takiej pamieci i etc...

    Zeszlismy z tematu i znów rozmowa o "składaczu" .

    pozdrawiam
    rafal

  • 15. Data: 2005-09-16 08:00:03
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Jan Kowalski [Fri, 16 Sep 2005 07:58:02 +0000 (UTC)]:

    > Wystarczy kupić markowy np. NTT i serwis masz na "mieście",
    > nie musisz czekac na reklamacje.

    A co Ci za roznica czy masz serwis ulice dalej, czy na innym
    kontynencie, skoro z zestawem marketowym i tak musisz leciec
    do marketu bo tam go kupiles a nie w serwisie?

    Co do markowych to juz Ci napisalam jakie one markowe tam sa,
    jak nie wierzysz to popytaj producentow czy napewno do marketow
    ida takie same jak sprzedaja u siebie...

    Kira

  • 16. Data: 2005-09-16 08:03:58
    Od: "Jan Kowalski" <p...@W...gazeta.pl>

    > A co Ci za roznica czy masz serwis ulice dalej, czy na innym
    > kontynencie, skoro z zestawem marketowym i tak musisz leciec
    > do marketu bo tam go kupiles a nie w serwisie?

    Ponieważ mam karte gwarancyjna ogólnopolską / eurpoejską i idę gdzei mam
    bliżej

    > Co do markowych to juz Ci napisalam jakie one markowe tam sa,
    > jak nie wierzysz to popytaj producentow czy napewno do marketow
    > ida takie same jak sprzedaja u siebie...

    wiesz jak ktos budował marke naście lat , to nie włoży nieboszcyka do
    obudowy .
    Owszem parametry tego sprzętu są słabe , lecz ISO ,CE i inne wymusza na
    producentach jakość.

    -----
    rafal

  • 17. Data: 2005-09-16 08:32:18
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    > Ponieważ mam karte gwarancyjna ogólnopolską / eurpoejską i idę gdzei mam
    > bliżej

    Hm... ma to sens jesli jezdzisz z pecetem po calej europie, zabierasz go na
    wakacje i wogole... ale w tym momencie notebook wydaje mi sie sensowniejszy.
    Jesli natomiast 3/4 zycia spedza on na biurku to chyba, sklep za rogiem
    bylby najodpowiedniejszy, zwlaszcza ze jesli choc odrobine sie orientujesz i
    wiesz co sie zepsulo to idziesz do nich mowisz co i jak i od reki Ci to
    robia.

    > wiesz jak ktos budował marke naście lat , to nie włoży nieboszcyka do
    > obudowy .
    > Owszem parametry tego sprzętu są słabe , lecz ISO ,CE i inne wymusza na
    > producentach jakość.

    No wlasnie parametry sa slabe... a za co sie placi ? Po co Ci sprzet z
    naklejka ISO jesli jego wydajnosc jest taka,ze tylko sie wkurzasz jak
    probujesz cos zrobic. ISO , CE itp. moim zdaniem maja sens w przypadku
    monitora , zebysmy pozniej nie swiecili w nocy. A odnosnie tego
    sprzestarzalego sprzetu,ktory wypychaja w marketach to wszystkim odradzam,
    naprawde duzo lepiej kupic w jakims mniejszym sklepie gdzie, wam wymienia
    wszystko od reki i nie bedzie problemow. Poza tym, kupujac przestarzaly
    pchacie sie na niezla mine... bo jak sie kupi wmiare dobry zgodny ze
    wspolczesnymi standartami sprzet to jego rozbudowa przez kilka lat bedzie
    mozliwa od chocby dolozenie ram-u, nowy dysk z nowym interfejsem itp.
    No dobra ntg.
    Jarod :)

  • 18. Data: 2005-09-16 08:45:29
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 16 września 2005 09:53 szanowny(a) Jan Kowalski
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Ale za to mniejsza konkurencja i lepsza kasa.

    To się nazywa prawidłowe podejście do dzisiejszego rynku pracy.

  • 19. Data: 2005-09-16 08:55:36
    Od: "macko42" <m...@W...gazeta.pl>

    Darec <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co robi informatyk w Tesco?

    jak to co?? pracuje w duzej, miedzynarodowej firmie.
    W firmie nalezacej do Wielkiej Czworki hipermarketow w Polsce
    (albo i na swiecie).
    Pracuje w miedzynarodowym srodowisku, w mlodym dynamicznym zespole, ...
    itd, itp.

  • 20. Data: 2005-09-16 08:58:35
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: macko42 [Fri, 16 Sep 2005 08:55:36 +0000 (UTC)]:

    Kolega po szkoleniu integracyjnym? ;)

    Kira