PracaGrupypl.praca.dyskusje › TESCO Kraków

  • 11. Data: 2003-08-12 21:57:05
    Temat: Re: TESCO Kraków
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-12 23:46:15 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *KALMAR* skreślił te oto słowa:

    > Kolejne uściślenie: porównam dwie oferty:
    >
    > GEANT TESCO
    >
    > 3/4 etatu 3/4 etatu
    >
    > 5,20/h brutto 700,- brutto
    > 170 zł premii jak nie chorujesz -
    >
    > ktoś to umie przeliczyć?

    No jesli market przyjmuje zgodnie z prawem, ze tydzien pracy ma 40 h, to w
    miesiacu masz godzin 160. 3/4 etatu to 120 godzin. No to w Tesco 700 zł/120
    h = 5,83333 zł za h.

    Pytanie brzmi dlaczego Geant oferujac prace na etat, wynagrodzenie podaje w
    h/zł, a nie kwote całosciowa...

    ps. na premie w markecie na stanowisku kasjera bym nie liczyła.
    ps2. chyba, ze informacja o sposobie przyznawania premii jest zapisana w
    regulaminie - wtedy Ci sie prawnie nalezy (ale upewnij sie, ze jest mowa o
    premii, a nie o nagrodzie, ktora jest czysto uznaniowa). [znajac markety
    nie liczylabym nawet na to, ze dostaniesz to co masz w umowie gwarantowane,
    bo pracowac bedziesz dluzej, zegary monitorujace Twoj czs pracy beda tak
    przestawione, zeby wykazywac, ze pracujesz mniej niz masz w obowiązku, wiec
    kary pieniezne poleca jedna za drugą]
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 12. Data: 2003-08-13 17:03:17
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Mam kilka na oku... konkretnie
    > GEANT i TESCO w Krakowie. Help. Kasjer 3/4 etatu w obydwu i nie wiem które
    > wybrać.

    Współpracowałem z Geantem i tam przynajmniej pracują "ludzie". Wolałbym się
    tam wybrać najpierw na Twoim miejscu.
    Tomasz