PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w anglii - proszę o uwagi itp.

  • 1. Data: 2003-08-12 13:50:27
    Temat: Praca w anglii - proszę o uwagi itp.
    Od: "Kriss" <s...@s...com.pl>

    Za 6 dni jadę na 28tygodni do angielskiej szkoły językowej w Londynie.
    Oczywiście zamierzam tam pracować. Może ktoś ma już jakieś doświadczenia i
    pomocne uwagi. Jestem studentem i napoczątku nastwiam się na najgorsze
    roboty :-
    ). Ale póżniej bym oczywiście chciał znaleźć coś lepszego.

    Pozdrawiam i dziękuję
    Kriss

  • 2. Data: 2003-08-12 23:24:41
    Temat: Odp: Praca w anglii - proszę o uwagi itp.
    Od: "irek" <i...@w...pl>

    Użytkownik Kriss <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhargq$eno$...@a...news.tpi.pl...
    > Za 6 dni jadę na 28tygodni do angielskiej szkoły językowej w Londynie.
    > Oczywiście zamierzam tam pracować. Może ktoś ma już jakieś doświadczenia i
    > pomocne uwagi.

    podstawowa to trzymaj sie jak najdalej od polakow ( jak nie wiesz dlaczego
    to lepiej dla ciebie jak juz tak zostanie )

    Jestem studentem i napoczątku nastwiam się na najgorsze
    > roboty :-

    no od najlepszych to napewno nie zaczniesz ale cos za cos i frycowe trzeba
    wszedzie zaplacic a juz tymbardziej w obcym kraju

    > ). Ale póżniej bym oczywiście chciał znaleźć coś lepszego.

    jak kazdy :)

    > Pozdrawiam i dziękuję

    zdrowia i powodzenia w londku

    irek